vervellen tattoo

• dare

Hoi,

heb vorige week een tatto laten zetten, nu jeukt het erg door de genezing, beetje irri maar mee te leven :-) maar et begint nu ook te vervellen en de inkt gaat er met het wassen aan alle kanten af, dit gebeurde nadat het erg droog begon te worden ondanks insmeren 3X p dag. hoort dit zo??

groeten Dare

• Red Hot Tattoos

Een keer per dag insmeren lijkt me voldoende, verder afblijven

• *****americanx*****

Het is verstandig om de tattoo de eerste 8 dagen minimaal om de 3 uur te voorzien van een heel dun laagje zalf, het moet alleen maar glimen dan zit er geneog op.

Het vervellen is normaal maar houd nu wel in de gaten dat de tattoo niet te licht is geworden, anders over 5 weken ff bij de tattoo studio laten bekijken waar hij is gezet.

Gr Martin

• Red Hot Tattoos

lijkt me wat veel, tattoo heeft lucht nodig.

• *IREZUMI*

Niet teveel insmeren omdat anders de haarzakjes kunnen ontsteken.

Mijn ervaring is twee keer per dag en dan vooral na het douchen want dan

is de huid wat droger.

Bepanthen zalf is zeker aan te raden, je kunt het bij de apotheek kopen.

• ***** Intiem *****

He eindelijk iemand met dezelfde idee , Lucht geneest

M.v.g. Roelf……………

• *****americanx*****

iedereen zijn eigen advies, en idd een tattoo moet zuurstof krijgen en als je dus een glimmend laagje op de tattoo smeert kan de tattoo zeker nog voldoendelucht krijgen.

smeer je uierzalf of vasaline dan wordt dit al een probleem, maar de zalf die ik me klanten mee geef wordt speciaal bij een apotheek gemaakt en is een hele goede zalf en in 97% genezenen alle tattoo's zonder korsten of andere problemen.

Smeer je een tattoo maar 2x per dag in is de kans op korsten heel erg groot omdat de tattoo gewoon weg uitdroogd net als een schaafwond en zo kan je een tatoo dus zien als schaaf wond en hier komen korsten op, en die voorkom je door de tattoo regelmatig te voor zien van heeeeeeeeel dum laagje zalf , waardoor de huid kan blijven ademen.

Gr Martin

• Red Hot Tattoos

Korsten komen door beschadiging, als je te lang op een plek bent bezig geweest zal je zien dan krijg je een dikkere korst , maar inderdaad ieder zijn ding. Ouderwets uierzalf voor mij doet het het best, een maal per dag.geen gliberige bende en ook geen verlies van inkt en kleur.

Ach straks legt de ggd wel uit hoe we het nou eigelijk moet

haha lol gr richard

• ***** Intiem *****

Ja dan heeft iedereen die een tattoo laat zetten een gratis onsteking erbij als we volgens de nieuwe wet moeten werken .

M.v.g. Roelf………………………..

• dare

bedankt allemaal voor het goeie advies, et komt allemaal wel goed zoals et er nu uitziet, losse inkt is nu zo goed als weg, over de tattoo zit nu een glimmend laagje zal wel nieuwe huid zijn denk ik, brand ook niet meer met wassen, alleen nog een beurse spier die een paar rake steken meekreeg. het is wel lichter geworden maar ook mooier..

Groeten Dare