hallo,
ik ben opzoek naar de chinese tekens van geloof hoop en liefde die wil ik laten tatoeren op mijn rug maar kan ze nergens vinden dus wie weet waar ik ze kan vinden??
of als je ze hebt stuur ze dan naar me op groetjes en alvast bedankt debby
Ik zou zeggen , loop eens eens een goeie shop binnen en blader de maps ff door .
Bijna elke redelijke en serieuse shop heeft het in zijn mappen staan hoor.
Maar je moet er wel ff voor uit je stoel , daar niemand het je zou toesturen met de reden dat men bang is dat je er mee naar een andere shop gaat.
ff zoeken en ge vind het echt.
M.v.g. Roelf ………………
Hallo Debby,
Ik betwijfel heel sterk of je hier wel wat voor zult vinden. Geloof, hoop en liefde is van vroeg middeleeuwse EUROPESE oorsprong en het is onwaarschijnlijk dat de Chinezen en Japanners daar wat mee hebben !
Groeten,
Marius.debby schreef:
>
> hallo,
>
> ik ben opzoek naar de chinese tekens van geloof hoop en
> liefde die wil ik laten tatoeren op mijn rug maar kan ze
> nergens vinden dus wie weet waar ik ze kan vinden??
> of als je ze hebt stuur ze dan naar me op groetjes en alvast
> bedankt debby
Wat Marius aanhaalt heeft ergens wel wat…
Uiteraard zijn de woorden apart wel terug te vinden en neer te planten maar hoe komen die 5 tekens dan als één enkel begrip te staan?
Achter elkaar zou kunnen als de dialect dat toe zou laten maar dan?
Gewoon van links naar rechts? of juist andersom?
Of toch onder elkaar maar hoe voorkom je dat ‘t verband tussen tekens van elk apart begrip die naast of onder elkaar komen vreemde reactie’s teweegbrengen bij de lokale TaiFoe Shop? Ikzelf heb te weinig verstand van de chinese taal om dit feilloos te kunnen beantwoorden en die chinese dame achter de afhaal-balie vertrouw ik voor geen meter!
Ik zal nog eens rondbrowsen want ik heb inderdaad ooit eens een site gevonden die deze ongelukig geplaatste combinatie's onder de loep heeft genomen. Inclusief foto's van tattoos van niet kloppende chinese tekens…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?