conventies

• Tattoo Sucker

Wat zijn ze eigelijk van plan met conventies,

Worden deze nu rook vrij? En komen er geschijden glaze hokjes waar we in moeten zitten ofzo?

haha het word steeds gekker, gelukkig heb ik nog genoeg handschoenen over straks, kan ik lekker gaan tuinieren ofzo.

Lekker mijn brood inpakken met folie en weer naar een of andere @!#$ baan gaan.

Misschien is het allemaal wel goed voor het imago van tattoos, het rebelse moest toch weer terug komen

Ben trouwens benieuwd wanneer mijn tandarts aansluit in de rij voor het aanvragen van een uitkering.

Ik had trouwens laatst na het bezoeken van de tandarts last van latex uitslag rond mijn mond, mijn vriendin dacht dat het door iets anders kwam.

lol gr sucker

• george madblack

de tandarts zal er weinig last van hebben denk ik die zijn immers geschoold en ach ja ze zien ons toch als rebelen voel ik mn eigen ook het beste in thuis mvg george

• ToeTagTattoo

in germany cooks and general restaurant owners have to undergo a hygene-seminar before they are allowed to open a restaurant or whatever they wanna open. I think same should go for tattooists and piercers, that way the gg-gd can't settle down a bit and be sure that everybody at least KNOWS what they have to do. whoever doesn't do it anyways, can be charged with fee's still. but getting our world turned around by that nonsense is just ridiculous… sry for the english… tired

• tat2crew amsterdam,

we zijn ons al op de nieuwe richtlijnen aan het voorbereiden

Als ik het allemaal goed het begrepen veranderd er voor de conventie van amsterdam weinig omdat wij intensief samen hebben gewerkt met GG& Dmaar het zal ons volgend jaar wel wat meer kosten want ze willen voortaan betaald worden voor hun ,diensten“”

Ik wil ook nog even opmerken dat wij de laatste 2 jaar de heer Boonstra van de GG&D amsterdam de gelegenheid hebben gegeven om lezingen over de nieuwe richtlijnen te geven maar ik heb tot mijn spijt moeten constateren dat er vrijwel geen enkele Tattooartiest van nederlandse bodem deze lezingen heeft bezocht

Er was zelfs gelegenheid om met de beleidsmaker himself in discussie te gaan .

Ook vraag ik me af hoe het met die andere conventies zit die vrijwel wekelijks ergens worden gehouden komen ze daar ook kijken ?? of uhhh ….

In ieder geval wij zijn er klaar voor 2-3-4 juni 2006

Sterile and clean en ook nog gezellig ! tot ziens

• RED HOT TATTOOS

Ik ben van mening dat jullie het zeker goed geregeld hadden. En gezellig was het ook.

Mij zie je zeker weer verschijnen, ik heb er nu al zin in

gr RED HOT TATTOOS