Nieuwe Regels.

• *IREZUMI*

Vanaf 2006 gelden weer allerlei nieuwe regels, het is dat ik contact heb met

colega's en geregeld de forum lees, maar van de GG&GD hoor ik niets

en dat terwijl ik al wat jaartjes sta ingeschreven.

Dat ze maar eens iedereen eerst goed op de hoogte brengen wat er straks wel en niet mag.

Net zoals de kleuren, je krijgt wel te horen wat er niet in mag zitten en wat er allemaal op het flesje moet staan, maar ze geven niet een lijst van kleuren die wel goed zijn en waar je ze kunt krijgen, dat moet je maar zelf uit gaan zoeken.

Laatst zijn ze bij een colega geweest en hebben ze zijn kleuren gestest en ze waren goed, en bij een andere die met dezelfde kleuren werkte werden ze afgekeurd

omdat er weer een bestanddeel in zat wat er niet in mocht zitten.

Daar word ik dus niet goed van, dat ze het allemaal wat aan banden leggen oke,

maar als je nieuwe regels maakt moet je ook duidelijke regels maken en niet van

uhm, tja, ja zoiets.

Groeten Irezumi.

• ***** Intiem *****

Ja de info over alles moet men maar lezen op dit soort forums , deze zijn nogal verschillend net als de data van waneer de wet in zou gaan ????

Van de GG-GD en de rest vanhet zootje hoef je niks te verwachten , die laten zich niet horen en of zien.

Pas als er wat te halen is voor hun dan zul je ze zien en of horen.

Let wel op dat de nieuwe wet nog lang niet klaar is, al zegt men al van wel , het veranderd per dag heb ik gemerkt net als bij de GG-GD elke keer alles veranderd.

We zullen straks allemaal als BEUNHAAS moeten werken om onze poen te moeten verdienen , misschien is dat ook beter , daar de klanten straks de dure prijzen die we moeten berekenen in de tattoo`s niet meer willen betalen.

En dan houden wij er ook nog wat van over ( Belasting ) hihihi

Maar zo gaat het sraks wel dank zij de mensen die allemaal deze regels hebben opgezet voor de nieuwe wet .

M.v.g. Roelf……………………………………

• Tattooz

Meld je bij de NBT aan, die zijn met dit alles hard bezig.

• *****americanx*****

Er komen vanuit de GGD nog een aantal voorlichtings dagen en iedere legale en bij de KvK bekend staande tattoo studio zal hierover worden aangeschreven, dit is ons vertels op de bijeenkomst jonstleden 21 nov. Je wordt dus wel ingeligt maar veel en veels te laat naar mijn mening.

Ik zag dat het bericht over de nieuwe Body Art vakwerk groep die in oprichting is, is verdwenen, nu staat hij nog wel op het piercing forum van de http://piercing.startpagina.nl dus als je wilt kan je, je ook daar aanmelden als lid en dit heeft meer zin geloof mij.

Gr Martin

• ***** Intiem *****

Het kan ook via mijn nieuwe forum te vinden via het piercing Pagina forum.

Daar staat namelijk het te copyeren pagina die je kan opsturen naar de dames.

M.v.g. Roelf……………………….

• tattoo.pagina.nl

Hoi Martin,

Dit ben ik niet van jou gewend Martin :-) ,Jij kijkt altijd eerst verder voor dat je iets schrijft,want ik heb nx verwijderd.:-)

Want alles staat er nog gewoon op hoor.Sterker nog nog zelfs op deze pagina bijna onderaan.

Groetjes Rene

• *****americanx*****

Mijn excuses Rene.

Ik heb er geheel overheen gekeken en toch heb ik zeker 3x gekeken of het werkelijk weg was, omdat ik idd van jou zoiets niet verwacht dat je het weghaalt.

Dus bij deze mijn excuus voor mijn stukje.

Gr Martin

• tattoo.pagina.nl

Hoi Martin,

Kan gebeuren toch.Ik heb in het verleden wel 2 of 3 keer perongeluk wat verwijderd van iemand wat niet de bedoeling was.Maar dit keer gelukkig niet.

groetjes Rene