Bericht voor alle collega's..........

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Zoals inmiddels wel bekend is hou ik de GGD en het LCHV nogal nauwlettend in de gaten, en nu viel me opeens op dat op de site van de GGD nu een conceptversie voor tatoeëren en piercing is geplaatst met als datum 2-12-2005, terwijl de vorige conceptversie als datum 19-09-2005 had meegekregen. Oppervlakkige bestudering van deze concepten leverde geen opvallende zaken op, maar ik zal dat morgen (straks) wel even goed uitpluizen.

Groetjes, Klaus.

• ToeTagTattoo

ik kan dit niet vinden… link?

• Klaus Ringmaster

http://www.ggdkennisnet.nl/kennisnet/paginaSjablonen/raadplegen.asp?display=2&atoom=32363&atoomsrt=2&actie=2

Groetjes, Klaus.

• ***** Tureluur *****

eeeh,,,,,,

Is nog steeds het concept van september….

Of mis ik iets???

Groet,

Tureluur

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Het is inderdaad nog steeds het concept van september …………..maar……………..zo makkelijk als je de datum kunt wijzigen (en verzin zelf maar een reden waarom ze dat gedaan zouden kunnen hebben) ………………kun je ook de tekst aanpassen zonder dat het gelijk opvalt. Richtlijnen zoals ze er nu liggen zijn namelijk ook andere dan de richtlijnen die getest zijn door de branche. Aanbevelingen van “onze” kant hebben “ze” ook naast zich neergelegd, zonder enige vorm van uitleg waarom “ze” dat hebben gedaan.

Vertrouwen is goed, maar controle is beter, heb ik vroeger geleerd. En de overheid vertrouwen is iets wat ik al een poosje geleden heb afgeleerd (kwartje van Kok, en zo kan ik nog meer zaken opnoemen, en het kan geen kwaad dat de GGD en het LCHV (want die lezen deze forums ook!) weten dat ze in de gaten worden gehouden.

Groetjes, Klausewaus.