Voor iedereen die het wat kan schelen.....

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Uw aller Klausewaus die aan chronische slapeloosheid lijdt, en daarom bijna nooit in z'n bedje ligt heeft een ingeving gehad !!

Mij is een berichtje onder ogen gekomen van mevrouw Worp (ja, inderdaad die van die mislukte regelgeving), waarin zij zegt, en ik citeer :“Ik zal het hele stuk van Klaas Zomer meenemen voor de evaluatie. Nu kunnen er geen veranderingen meer worden doorgevoerd en dat willen we ook niet, want dat geeft alleen maar verwarring.” einde citaat.

Daarmee geeft ze aan dat aan het concept richtlijnen voor het piercen geen veranderingen meer zullen worden doorgevoerd omdat zij en haar GGD dat niet meer WILLEN doorvoeren! Dus niet omdat dat niet meer kan, maar omdat de WIL ontbreekt! Dat is aan de ene kant heel erg triest…………maar……..dat kunnen we ook zien als een overwinning! Waarom vraag je je nu af (terwijl je over je vermoeide hoofd wrijft)? Dat is een overwinning omdat het nu vaststaat dat als er ook maar één komma van de (nu nog op het internet verkrijgbare concept richtlijnen) wijzigt, we mevrouw Worp en haar aanhang van “schriftgeleerden” en “deskundologen” kunnen wijzen op deze discrepantie! Voor iedereen die niet heeft doorgeleerd zal ik het even vertalen: Zodra Worp en haar aanhang nu de regels nog een keer veranderen, kunnen we zeggen (met z'n allen graag!!) Mevrouw………….u jokt !!

De VPPN (en die niet alleen) zijn door dat ambtenarengespuis in de maling genomen, zo erg zelfs dat het enige full time piercende lid van deze club heeft afgehaakt omdat ze het met de gang van zaken (mede omtrent de regelgeving en het contact met de “clubleden” van de VPPN niet eens was), maar laten wij nou met z'n allen de neuzen één kant uit laten wijzen, en gezamelijk die ambtenarenboevenbende (spreekwoordelijk) te lijf te gaan. Desnoods richten we naast de VPPN en de NBT een nieuwe bond op! Maar dan wel een bond voor iedereen die zich bezighoudt met het aanbrengen van lichaamsversieringen in het algemeen. Dus niet alleen tatoeëerders en piercers, maar ook juweliers (oorgaatjes !) en alles wat daar om heen hangt! En geen gezwam over “als hij lid wordt, dan word ik dat niet”, maar gewoon als één blok naar buiten treden!

Bovendien geldt deze oproep ook aan de klanten van de tattoo en piercingstudio's!

We willen jullie de beste zorg blijven geven, maar “de wet” verbiedt ons dat “straks”! Is dat wat jullie als klant willen? Dat we je niet meer mogen helpen als je een probleem met je tatoeage of je piercing hebt? Mede gezien de postings van Saskia en Marloes van gisteren is het inmiddels, meen ik te mogen veronderstellen dat juist de klant “onze” kant moet kiezen!

Laat wat van je horen als je m'n betoog ondersteunt!

Groetjes, Klaus (die vanaf vandaag zonder ********* voor of achter z'n naam door 't leven gaat. Gewoon omdat “iedereen” dat maar te pas en te onpas doet).

• *****down4life*****

Hoi Klaus-Zonder-Sterren, natuurlijk ben ik van de partij!

Groeten, Ellen

• *****americanx*****

Zodra er een organisatie, bond of vereniging opstaat die buiten de NBT en VPPN om werkt en de belangen gaat behartigen voor tattoo en piercend Nederland en dit ook op een correcte manier doet, tel mij dan maar mee.

Gr Martin

Ps. vanwaar laat je ineens je sterretjes weg Klaus?

• Klaus Ringmaster

Als niet tatoeëerder hoor ik ze op dit forum niet te gebruiken, en op een ander forum hangt “iedereen” tegenwoordig maar sterren aan z'n naam. Maar de belangrijkste reden is omdat ik het zo'n gedoe vind om mezelf eerst af te moeten melden voordat ik op dit forum (zonder sterren) m'n bericht of reactie kan plaatsen.

Groetjes, Klaus.

• jrt

Hoi,

Klaus ik sta achter je.Als je hulp nodig heb met het oprichten laat het me maar weten.