hallookes
ik wil graag een tattoo laten zetten maar ik ben zwanger
Nu vroeg ik mij af ofdat dat kwaad kan voor mezelf en vooral voor de baby
Kan iemand mij wat uitleg geven???
groetjes
De reden waarom de meeste arteisten geen zwangere vrouwen tattooeren is de volgende.
De kans op een infectie is vele malen groter dan als je niet zwanger bent en een infectie komt ook in je bloed en kan dus bij je ongeboren kindje komen, wat het bij je kindje doet is altijd de vraag maar goed zal het niet zijn.
Maar stel je laat een tattoo zetten en 2 weken later gaat het helemaal mis met de zwangerschap(nu hoeft dit niet door het tattooeren te komen) zou ik mij als artiest helemaal kapot schamen en een heel groot schuld gevoel krijgen en jij als bijna aanstaande moeder denk ik ook, want stel je voor je krijgt wel een fikse infectie in de tattoo en dit blijkt achteraf wel de oorzaak van de afgebroken zwangerschap.
Ik noem nu wel de ergste dingen op, maar beter op deze manier dan iemand maar laten gaan als ze zwanger zijn.
Voorkomen is beter dan genezen dacht ik zo dus laat je niet prikken als je zwanger bent, wacht hier mee tot je bent bevallen.
Gr Martin
hey
sorry zenne maar ik zou toch wel eens graag willen weten wat de gevolgen zijn voor mijn baby moest ik me nu late tatoeren
Is het gevaarlijk als ik nu eerst een tattoo op men rug wil???
Want ik snap de uitleg ni zo goe???
Op uw buik zal da inderdaad uitrekken maar op uw rug toch niet dus dan kan da toch geen kwaad
groetjes
LEES DIT NU EENS AANDACHTEN EN WEL OVER WOGEN DOOR ILSE.
De reden waarom de meeste arteisten geen zwangere vrouwen tattooeren is de volgende.
De kans op een infectie is vele malen groter dan als je niet zwanger bent en een infectie komt ook in je bloed en kan dus bij je ongeboren kindje komen, wat het bij je kindje doet is altijd de vraag maar goed zal het niet zijn.
Maar stel je laat een tattoo zetten en 2 weken later gaat het helemaal mis met de zwangerschap(nu hoeft dit niet door het tattooeren te komen) zou ik mij als artiest helemaal kapot schamen en een heel groot schuld gevoel krijgen en jij als bijna aanstaande moeder denk ik ook, want stel je voor je krijgt wel een fikse infectie in de tattoo en dit blijkt achteraf wel de oorzaak van de afgebroken zwangerschap.
Ik noem nu wel de ergste dingen op, maar beter op deze manier dan iemand maar laten gaan als ze zwanger zijn.
Voorkomen is beter dan genezen dacht ik zo dus laat je niet prikken als je zwanger bent, wacht hier mee tot je bent bevallen.
Gr Martin
ALS JE NU NOG STEEDS EEN TATTOO WILT BEN JE IN MIJN OGEN HEEL ERG DOM BEZIG EN HOUD JE GEEN REKENING MET JE ONGEBOREN KINDJE MAAR ALLEEN MET JE EIGEN EN DAT IS IN DIT GEVAL WEL HEEL ERG EGOISTIES VIND JE OOK NIET.
WAAROM NIET WACHTEN TOT N DE BEVALLING IS VEEL BETER VOOR ALLE2, ALS JE ME STUKJE GOED HEBT GELEZEN.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?