tattoeerder worden?

• Mario

hallo

ik heb een vraagje..

wat moet ik allemaal doen om een goede tattoeerder te worden?

ik ga binnekort bij een kennis de basis dingen leren.

en daarna mischien bij hem werken als ik het goed kan.

maar moet ik verder nog wat doen?

groetjes mario

• *****Klaus Ringmaster*****

Als 't goed is zal die kennis je dat allemaal wel kunnen vertellen……………..en jaren oefenen !!

Klaus.

• *****americanx*****

Ervoor zrgen dat je heel veel geduld hebt en veel kijken en vragen over het gehele tattoo gebeuren.

Het is vaak een proces van meerdere jaren voor je het leert en dan nog leer je elke dag nog bij.

Gr Martin

• Harmpie

De logeerkamer verbouwen?

• jenny

heey

hoe oud moet ik zijn om een tattoeerder te worden?

ik zou het wel graag willen en ken je ook een baan krijgen bij een tattooshop?

hoe ken je leren om een tattoeerder te worden?

en hoe krijg je zo opleiding als tattoeerder te zijn en te proberen ?

• zezel

dat is heel makelijk jenny…….koop een goedkoop ebaysetje , zet hier neer dat je dat hebt gekocht ……en laat je vervolgens voor vies en vuil uitmaken door alle reageerders hier. of………..sluit bij de eerste de beste tattooshop achteraan in de rij met mensen die willen leren tatoeeren en hoop dat ze je niet uitlachen als je binnen 40 jaar aan de beurt bent tenminste.

succes :)

• lisanne

hee hallo,

ik ben lisanne ik ben 16 jaar ik heb zelf al een tattoo maar ik zou graag ook tattoeerder worden.

alllen ik heb geen flouw benul hoe ik dat moet gaan doen.

ik weet dat er maar weinig\geen opleiding voor is.

alleen ik vind tekenen en creativiteit echt leuk en ik hoop dat ik der goed in word.

alleen weet ik niet hoe ik moet beginne en wanneer.

kun jij mij vertelle hoe jij bent begonne??

xxlisanne

• frankie

lezen jullie nou echt helemaal niets hier op het forum ?

als je alle topics over dit onderwerp leest kom je vanzelf achter alle antwoorden , als je dat niet teveel moeite vind tenminste……

• (}( Kitty ){)

Door héél goed op te letten op school! Vooral bij Nederlands, onderdeel grammatica. En ook heel goed oefenen met lezen, dat kan vooral erg handig zijn als je weer zo'n vraag wil stellen op dit prikbord.

• Rebel80

Weet je, ik wil echt helemaal los gaan op dit soort echte passieloze mensen maar ik hou me dit keer in.