GEEN VPPN LID MEER!!!!!!!

• *****M@RG@*****

beste mensen

ik ben bang dat dit bericht van de piercing pagina verwijderd zal worden.

daarom heb ik hem ook hierheen gekopieerd

hier zitten dezelfde mensen die ook daar zitten maar hier kan het niet door ruud of hans verwijderd worden.

ik hoop dat de beheerder van het tattooforum mijn post erop zal laten staan.

dank u wel

marga

Auteur: *****M@RG@***** (—.adsl.wanadoo.nl)

Datum: 01-12-2005 18:02

ik had dat graag van de vppn gekregen en niet van een mailtje die iedereen al eerder had gehad.

ik had graag veel meer ,eerder willen weten zodat ik de kans had gekregen om mee te denken.

over dit stukje is kees boos!!

hij heeft mij opgebeld omdat ik wel een mail van hem had gehad.

ja inderdaad de mail die iedereen al had gehad en dat vertel ik dus ook

ik had het eerder willen weten!!!!!!

ik heb bij kees mijn lidmaatschap per onmiddelijke ingang opgezegd!!!

want hij vindt dat ik de vppn zwart maak, terwijl ik juist steeds bezig ben om @!#$ leden te krijgen om een vuist te maken en sterk te staan!!

ik heb hem ook verteld dat ik als lid graag alles eerder wil weten dan een ander, ik mag dus niks zeggen zoals ik nooit wat heb mogen zeggen.

maar marga houd haar mond niet!!!!

voor niemand niet en vooral niet voor mensen die denken dat ze de baas over mij kunnen spelen.

ik heb hier @!#$ alleen steeds geprobeerd om de vppn te laten groeien en het telefoontje van kees ,was dus om mij ff de les te lezen dat het niet waar is dat ik van de vppn geen mail heb gehad.

die heb ik inderdaad gehad zoals ik AL HAD GEZEGD MAAR MET IEDEREEN TEGELIJK EN ALS LID HAD IK DAT GRAAG TOCH IETS EERDER WILLEN WETEN.

zo nu heeft de vppn nog maar 5 leden jammer dat het zo moet maar zoals al eerder gezegd mag ik niks zeggen ik mag niet eens ptroberen om de vereniging te laten groeien.

ik heb m,n best gedaan en dit is mijn dank!!!!

hier wil ik geen deel meer van uitmaken!!!!!

marga.

• ***** Intiem *****

Heb je een mailtje gestuurd Marga.

M.v.g. Roelf………………..

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

Hoewel ik van mening ben dat het een absoluut zwaktebod van de VPPN zou zijn als ze je berichtje zouden verwijderen, kan ik me voorstellen dat je het op deze pagina ook nog vermeld.

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Hallo Marga.

We zijn het in het verleden niet altijd met elkaar eens geweest en hebben ook wel eens een oplopend conflict gehad, maar bij deze moet ik je toch zeggen dat ik je het helemaal met je eens kan zijn als het gaat om je opzegging van je lidmaatschap van de VPPN.

Zoals je hebt kunnen lezen heeft de NBT wel hun achterban op de hoogte gehouden en de VPPN heeft dit dus niet gedaan en dit valt hun zwaar aan te rekenen is mijn mening.

Dit geeft eens te meer andere piercer een reden om dus absoluut geen lid te worden van de VPPN omdat hun stem toch niet telt.

Ja je had het bericht ook op het piercing forum gezet, maar daar is het zo snel ze konden verwijderd, de mensen mogen denk ik niet horen en weten hoe de VPPN met hun leden om gaat.

GR Martin

• *****americanx*****

Je verhaal staat nog wel vermeld op het piercing forum, alleen een aantal pagina's naar achter.

Dus mijn stukje over dat het verwijdert is was niet oké

Gr Martin

• *****down4life*****

Wat leuk dat jij denkt dat de nbt de leden altijd op de hoogte heeft gehouden, het klopt wel een beetje maar wie niet zelf om info vroeg kon wachten op een vergadering en er dan vanuit gaan dat de info ook correct was.

Het is voor Marga een heel vervelende ervaring maar er zijn er ondertussen meer die zo hun twijfel hebben over het functioneren van de personen aan de vergadertafel in Den Haag.

Iedereen verteld zijn eigen verhaal over wat er gedaan en besproken is in Den Haag en wat er precies gebeurt is…………we zien alleen een resultaat waar we niet blij mee zijn en gemaakte beloftes zijn vergeten.

Op het laatst komt er dan nog een petitie waar ik me trouwens wel voor inzet, al is het misschien op dit moment een laatste redmiddel.

• *****americanx*****

Hallo Ellen.

Ja ik dacht na het lezen van het stukje van Trudi op het piercing forum dat de NBT wel achter zijn leden stond en die helemaal op de hoogte hield, maar na het lezen van jou stukje ga ik daar dus weer heel erg over twijfelen en ik had dit stukje hierboven eerder geschreven als dat ik het jouwe had gelezen op het piercing forum.

Gr Martin

• *****down4life*****

Maakt niet uit ;-)

Het hangt er maar net vanaf met wie je over wat spreekt.

Ik heb ondertussen achtergrond-info van de nbt,vppn en Gideon van cold skin….verrassende uitslag,of toch weer niet?

• Tattooz

Als mensen vinden dat ze het beter kunnen doen, moeten die de scepter gaan zwaaien.

• blubber

Als er toch meer mensen lid worden van die vereniging dan moet het toch mogelijk zijn om de dingen die men niet aanstaan van binnenuit te veranderen??

Je bent dan gelijk lid van een vereniging die al in contact staan met de mensen die die richtlijnen op hebben gesteld en staat dan gelijk dichter bij het vuur.