Prijs tribal bovenarm/schouder

• yvonne

Hallo,

Ik wil graag weten hoeveel een tattoo van een tribal ongeveer kost die op de bevenarm staat en doorloopt over de schouder. Heb zelf echt geen idee en zou de prijs graag ongeveer willen weten!

( kan ik gaan sparen…) Alvast bedankt…

groetjes!

• Natasja

Tjeeh, das heel moeilijk te zeggen zo, misschien kan je beter naar een shop gaan maar ik denk dat je wel moet rekenen op een aantal 100 euro.

Groetjes Natasja

• ta2granny

hoi..dat hangt een beetje van t ontwerp af..als jij een open tribal neemt(alleen de buitenlijnen),zal t goedkoper zijn dan een vol-ingekleurde..en neem je een bestaand ontwerp of laat je je artist iets tekenen.(is ook duurder

)…wil je m ook helemaal in de breedte van je arm(een soort mouwtje) of alleen een smal lengtestuk dat doorloopt..

ik zou je zo niet direct een prijs kunnen geven,want ik wil zelf de tattoo altijd eerst zien of getekend hebben voordat ik dat kan zeggen….t lijkt me beter dat je eerst eens bij wat shops naar binnenloopt om te kijken hoe hun werk is en wat voor prijzen ze vragen…succes…groetjes..ta2granny

• george madblack

dat lijkt me inderdaat het beste plan die we je hier kunnen geven anders blijft het toch gissen . mvg george madblack