nog iets: elke keer als ik een tatoo of piercing heb laten zetten (en zelfs de eerste 6á7 keer met het schieten van mijn oorbelgaatjes, daarna wist ik het eindelijk) was ik tot nu toe elke x zo opgelucht dat het voorbij was, en blij dat ik de tattoo/piercing/oorbel had, en nog vol van de zenuwen voor het zetten van de tattoo/piercing/oorbel, dat ik maar de helft van het mondelinge nazorgverhaal hoorde..het drong allemaal gewoon niet echt tot me door….
Ik vind het persoonlijk wel heel prettig dat ik ook nog een blaadje mee naar huis kreeg met hoe de piercing/tattoo/oorbel nou ook al weer verzorgd moest worden!!
En ik ben vast niet de enige…
En als ik het goed begrijp zullen zulke briefjes niet meer meegegeven mogen worden??
Dan krijg je toch een heleboel mensen die net als ik maar de helft van het mondelinge nazorgverhaal gehoord hebben, niet meer weten wat ze moeten doen, er pas achter komen dat ze niet meer weten wat ze moeten doen als de zaak gesloten is…(vlak voor bedtijd is denk een vrij normale tijd om je nieuwe tattoo oid schoon te maken) en dus niet meer naar de zaak kunnen bellen, en dan op een verkeerde manier schoon gaan maken!!
(of ben ik de enige die altijd maar het halve verhaal hoort?? :| )