Tattooshop & websites v. ontwerp

• dare

Hoi,

ik ben op zoek naar een aantal goede tattoshop in overijssel die ik wil bezoeken voor ik mijn eerste tattoo laat zetten, heeft iemand een paar aanraders van shops die zeker goed zijn??? verder zoek ik ook naar websites naar wat leuke ideeen voor mijn ontwerp, zit te denken aan een scorpioen, maar aangezien iedereen met zon standaard ding rondloopt wil ik wat aparts met achtergrond ofzoiets. alle ideeen zijn welkom!!!!

• peer

kijk effe op deze tattoo.startpagina.nl voor een shop bij jou in de buurt

en kijk eens op tomrenshaw.com en nickbaxter.com dat zijn echte meesters mischien dat je daar een leuk idee kan op doen veel succes………

• dare

dank je, ik heb al op die websites gekeken, het gaat me er vooral om over welke goed bekend staan en welke niet, had hier op het forum al gelezen dat stafford niet al te best zou zijn

• Tattooz

Stafford is gewoon troep. Die verziekt je lichaam.

• *****americanx*****

ik kan je er 2 advieseren in de provincie overijsel en wel tattoo herco uit olst en tattoo mania uit apeldoorn.

Bekijk hun sites maar eens die staan ook op de tattoo pagina en zeker het kijken waard.

Ook zijn ze alle2 goed in freehand werk, ik heb zelf een schorpioen van tattoo mania en die is free hand gemaakt en heel mooi, van herco heb ik een spinnenweb in me nek ook die id freehand gemaakt en ook heel mooi.

Dus bekijk hun sites maar eens.

Gr Martin

• myndag

hoi

ik ben naar herco geweest die vond ik erg goed

goed resultaat

dus absoluut een aanrader

xx

myndag

• gerard

Neem ook ff een bezoekje bij Gert Jan van Cult-art in Nijverdal, een goede en frisse zaak.staat ook op de tattoo pagina.

grtz