Tattoo vervaagd

• Ilse

Ik heb nu ruim een week geleden m'n tattoo laten zetten. Sinds er korstjes op zijn gekomen is mijn tattoo vervaagd. Komt dit vaker voor of klopt dit niet?

Alvast bedankt!

• symfonie

Volgens mij kan jouw tatoeëerder daar alles over vertellen….

• Natasja

Het kan zijn dat de kleuren wat lichter worden maar als ze inderdaad zo erg vervaagd zijn dan kan je beter even langs de tatooerder gaan.

Groetjes Natasja

• george madblack

Ik vind het altijd zo vreemd dat als mensen vragen over hun tatoeage hebben, ze die stellen aan vrienden of zoals hier aan onbekenden. Terwijl de tattoo artiest er het meeste van af weet ..ik zeg altijd nadrukkelijk tegen een klant… heb je vragen of is er iets met je tatoeage bel dan of kom langs. Wij weten er toch het meeste vanaf (of zijn we nu echt zulke angstaanjagende mensen). Ik hou mijn hart vast als de nieuwe richtlijnen dadelijk ingaan en je niks meer mee mag geven qua nazorg zalf en dat ze met de raarste middelen gaan smeren met alle gevolgen van dien, dat wij het hierna weer op kunnen gaan knappen….. We moeten de mensen toch tegen zichzelf in beschermen nemen of ben ik nou te menselijk?????

Greets

George Madblack

• jrt

Hoi,

Ook wij sluiten ons aan bij het bericht van mad black.Wij zeggen ook tegen onze klanten luister niet naar kroegverhalen.Staat zelfs vermeld in onze nazorg folder.Ook is het zo niet goed te beoordelen.En ja betreft de richtlijnen volgend jaar daar zak oom mijn broek vanaf.

• Klaus Ringmaster

Toen jij vanmiddag van de motor afstapte had je weinig menselijks hoor, je leek wel een bevroren pinguin, of een eskimo met een kutdag :-)

Groetjes…………..Klaus(ewaus)

• george madblack

was ik ook klaas maar ik ben geen mooi weer rijder en de kou was zo voorbij met die bak thee lol brrrrrrr greets george

• marleen

Ja, ik denk dat dat is omdat de drempel om hier iets (anoniem) te vragen toch lager is…dus als je bang bent dat het een hele domme vraag is die je stelt, sta je hier iig niet voor schut, want je bent toch anoniem :)

gr. Marleen (die in het echt ook geen Marleen heet, lekker anoniem :) )

(ik ga trouwens a.s. dinsdag weer een tattoo laten zetten!! heb dr zin in, en zal netjes teruggaan naar de zaak als ik met vragen zit, ok?? :) )

• janny1

niet helemaal met je eens madblack vooral als je achteraf blijkt bedonderd te zijn is je vertrouwen weg in zo"n studio,en zal ik niet snel met vragen daar weer terug gaan

• Tattooz

Mensen die achteraf bedonderd zijn hadden vantevoren beter de huiswerk moeten doen ivm een studio.

Achteraf praten is zo makkelijk