Ik heb nu ruim een week geleden m'n tattoo laten zetten. Sinds er korstjes op zijn gekomen is mijn tattoo vervaagd. Komt dit vaker voor of klopt dit niet?
Alvast bedankt!
Ik vind het altijd zo vreemd dat als mensen vragen over hun tatoeage hebben, ze die stellen aan vrienden of zoals hier aan onbekenden. Terwijl de tattoo artiest er het meeste van af weet ..ik zeg altijd nadrukkelijk tegen een klant… heb je vragen of is er iets met je tatoeage bel dan of kom langs. Wij weten er toch het meeste vanaf (of zijn we nu echt zulke angstaanjagende mensen). Ik hou mijn hart vast als de nieuwe richtlijnen dadelijk ingaan en je niks meer mee mag geven qua nazorg zalf en dat ze met de raarste middelen gaan smeren met alle gevolgen van dien, dat wij het hierna weer op kunnen gaan knappen….. We moeten de mensen toch tegen zichzelf in beschermen nemen of ben ik nou te menselijk?????
Greets
George Madblack
Ja, ik denk dat dat is omdat de drempel om hier iets (anoniem) te vragen toch lager is…dus als je bang bent dat het een hele domme vraag is die je stelt, sta je hier iig niet voor schut, want je bent toch anoniem
gr. Marleen (die in het echt ook geen Marleen heet, lekker anoniem )
(ik ga trouwens a.s. dinsdag weer een tattoo laten zetten!! heb dr zin in, en zal netjes teruggaan naar de zaak als ik met vragen zit, ok?? )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?