ik zoek een tattoo met......

• Bianca.sbt

waarom zou het raar zijn als dat 6 uur gaat duren, dat ligt toch niet alleen aan de afmetingen van het stuk maar des te meer aan de inhoud ervan.

Een simpel stuk van die grootte zal sneller klaar zijn als een stuk van die maat met heel veel detail of iets wat vrij ingewikkeld is.

• ta2granny

dees..niet te klein doen…hoe kleiner je m laat zetten,hoe groter de kans dat de lijntjes later in elkaar kruipen en dan zie je nix meer van de tattoo.Dat je bang bent van naalden is geen schande,maar dat moet geen reden zijn om je tattoo klein te zetten…hou m zichtbaar en overleg met je tattooeerder wat t beste is voor jou en de tattoo…en bijna elke tattooeerder zal m trouwens graag ontwerpen..net zoals martin ook al aanbood,mag je mij ook mailen,maar ik neem aan dat dat voor alle tattooeerders hier geldt…go for it girl..groetjes..ta2granny

• Lusitano

Stuk bevat heel veel Keltisch vlechtwerk, details en schaduw. Bovendien heeft de artiest de fotos die ik had meegenomen gebruikt om het ontwerp helemaal opnieuw (veel mooier) te tekenen en dat heeft ´m ook al wat uurtjes gekost. Ik heb z´n werk op het net gezien en op fotos in z´n studio. Wat mij betreft is het een vakman en heb er vertrouwen in dat het mooi wordt. Over de prijs ga ik het hier niet hebben maar laten we zeggen dat ik het, in verhouding met andere studios waar ik met de fotos naar toe was gestapt (en me vervolgens een paar tekenvellen meegaven om er zelf wat mee te doen …), een vriendenprijsje vind ook al moet ik er een week voor werken … Prijs is toch eigenlijk geen punt? Als de artiest aangeeft dat het lang gaat duren vanwege alle details en aangeeft dat het misschien zelfs in twee keer moet (afhankelijk van mijn pijngrens en geduld), geeft dat toch alleen maar aan dat ie het niet wil afraffellen? Het is geen tribal met grote vlakken die je ff snel inkleurt maar veel kleine details met schaduw, vandaar die ca 6 uur en als het sneller gaat valt het alleen maar mee, toch?

Lusitano

• petra

ik heb een keltische teken op mijn onder rug van 40 cm bij 15 met schaduw en veel vlecht werk. in het midden staat een vlinder deze koste mij 200 euro en ben 3 en een half uur er mee zoet geweest. en het is bij een goede profesionele shop. groeten petra