ik zoek een tattoo met......

• dees22

hallo allemaal

ik zoek al een tijdje naar een tattoo maar ken het nog steeds niet vinden

er moet een engeltje in zitten en een vis en een vlinder

die 3 symbolen zijn heel belangrijk voor me maar ik ken echt niets vinden wat er met die te maken heeft het moet ook weer niet groot zijn wordt me 1 ste tattoo en wil het daarom zo klein mogelijk houden weet iemand iets staan mail het plaatje aub naar me zodat ik zo snel mogelijk naar de tattoo shop kan en mezelf heel blij kan maken alvast bedankt desiree

• ingrid

Waarom moet je eerste tattoo zo klein mogelijk zijn?

• wakeboard

Normaal kan iedere shop je verder helpen door iets voor je uit te tekenen, een bestaand ontwerp vinden dat aan al jou eisen voldoet zal een moeilijke opdracht worden denk ik. Enne inderdaad waarom moet je eerste tattoo zo klein mogelijk zijn? Want kijk dan is nu het enigste waar ik spijt van heb van mijn eerste tattoo, dat ik zo klein ben begonnen.

• symfonie

Een guppie met vleugeltjes en voelsprietjes?

• dees22

hoi hoi

omdat ik zo bang ben voor naalden en dit een enorme angst vind vandaar en ben bang als ik een hele grote neem dat ik op de helft niet meer durf ofzo dus als deze zou meevallen dan ja is de kans GROOT whehe dat er een grote komt

denk zelf nu aan 20 tot 25 cm denk ik das niet zo heel klein toch dus ja wie weet cht nog ff af …

groetjes dees

• Lusitano

bedoel je geen 20 tot 25 mm??? Dat noem ik n.l. pas klein. 20 cm is bijna m´n hele bovenarm en da´s ongeveer zo groot als mijn eerste tattoo die ik binnenkort ga laten zetten. Ik vind ´m aardig groot en gaat ca 6 uur duren is me verteld dus hoe je bedoel je “ik zoek iets kleins van 20 a 25 cm” ???? Ik dacht dat ik iets groots had laten ontwerpen en jij noemt dat klein :-) Ik kan trouwens bijna niet wachten, afspraak is pas over 4 weken :-(

Lusitano

• janny1

ja moest ik ook aan denken gelijk ,vind hem ook niet echt klein,maar heel veel sucses hoop dat het word wat jullie ervan vinden

• janny1

dees miss iets specefieker,

gaat het om een overleden kindje?

en anders miss zelf overleggen en een voorbeeld maken,hun vragen, hoe jij die ziet of wilt hebben ,sucses

• *****americanx*****

Hewt beste kan je gewoon naar een tattoo studio gaan en met hun overleggen wat jou wensen zijn voor de tattoo.

De 20 bij 25 cm is een hele mooie maat om die drie dingen in te verwerken en het lijkt mij heel erg sterk dat ze daar 6 uur mee bezig zullen zijn.

Dus loop eens een aantal shops binnen en vertel wat je wilt.

Gr Martin

• *****americanx*****

Wat moet jij betalen dan als ik dit zo vrij mag vragen als het zetten van een tattoo van 20 á 25 cm groot 6 uur gaat duren???????

\\\\\\je mag me dit ook mailen als je het hiet niet wilt neerzetten.

Gr Martin