Tattoo

• Desiree

Hallo heb vraagje ik ik wil naam van me vriend laten zetten michel maar zoek foto van michel ze naam opo iemand buik ofzo zo dat ik kan zien of mooi staat michel en welke leters jullie hebben zouden jullie mij kunnen helpen als je zo foto heb van michel bedank alvast

Groetjes

• wakeboard

De naam van je partner is altijd een risicovolle onderneming. Je relatie blijft mss niet eeuwig duren en dan zit je met zo'n naam op je lichaam. Ik ga nu niet hypocriet doen want ik heb de naam van mijn vrouw ook op mijn arm laten tattoeren toen we een 9 maand verkering hadden. 2 jaar geleden heeft ze me toen, voor even, verlaten (ondertussen zijn we wel terug samen) maar na het eerste verdriet kwam ook het besef van ‘shit nu zit ik daar met die naam op mijn arm’.

Dus denk er zeker nog eens heel goed over na. Een ander idee is mss die naam in bv het chinees te laten zetten zodat jij en je vriend weet wat het betekent maar moest het ooit gedaan raken blijf je enkel met een mooi chinees teken zitten.

• peer

inderdaad op zijn chinees zou een goede optie zijn vind ik persoonlijk heel mooi, maar wil je dat niet dan moet je eens effe bij www.dafont.com kijken daar staan de meeste letter types op succes……..

• Desiree

ja ik begrijp wat je bedoel maar wij hebben zoveeel meegemaakt wil zijn naam op me buik en ja miss is dom ofzo of risico maar ja hij is jongen waar ik egt van hou alleen wil paar voorbeelden zien van meisje ofzo die dat ook hebben naam van michel op de buik miss zijn die er wel kan ik zien hoe staat daarom wil het eers zien snap je maar lief dat je dat ff uitlegte aan me

Dank U wel Groetjes Deesje