ijsbeer tattoo

• Jessica

Hallo!

Ik ben op zoek naar een ijsbeer tattoo,maar kan op het internet niets vinden,is er hier iemand die toevallig een leuk plaatje/foto heeft?

Groetjes!

Jessica.

• Dombo

http://images.google.com/images?q=polarbear&sa=N&tab=wi

Plaatjes zat en nu met een leuk plaatje naar een shop en prikken maar….

• Jessica

plaatjes zat ja,maar niet wat ik zoek dus :(

iemand nog suggesties?

• Dombo

Wat zoek je dan? een tattoo is niet meer dan een plaatje op je lijf.

• Dombo

zoiets dan:

• george madblack

ik bent niet met je eens dombo een tattoo is geen plaatje op je lijf tenminste niet als hij door een goede artiest gezet wordt greets george

• Natasja

Niet meer dan een plaatje op je lijf……

Sorry hoor maar daar ben ik het ook niet echt mee eens, ik vind een tattoo juist een versiering… je neemt niet zomaar een plaatje omdat je een tattoo wilt hebben, nee je gaat (athans ik) zorgvuldig opzoek naar een goed plaatje die aan jou wensen voldoet en die bij je past….

Groetjes Natasja

PS Jessica, misschien kan je op een kleurplaat site iets leuks vinden?

• Jessica

Hoi Natasja!

Hier ben ik het inderdaad ook niet mee eens.

Bovendien is het ook een tattoo met een betekenis voor me,niet zomaar een plaatje.

Maar ik zal het eens proberen ja! nog helemaal niet aan gedacht!

• Dombo

Oke oke, was misschien iets te plastisch uitgedrukt, maar de start van een tattoo is wel degelijk een plaatje en bij Jessica moet het ontwerp dus uitgaan van een plaatje van een ijsbeer.

Nu heb ik nog steeds geen antwoord wat Jessica dan eigenlijk zoekt.

• Jessica

Nou ik zoek eigenlijk meer een tekening achtig iets zeg maar *zoals bijv een stripfiguur is getekend* dan een foto of iets dergelijks,gewoon iets simpels eigenlijk…maarja,ik zie et nergens :S *wat ik ergens ook wel weer gaaf vind,betekent ook dat niet iedereen er mee loopt! :P