Ontwerpen

• Shaolin

Ik lees hier regelmatig verwijzingen naar de boeken die bij tattoo studios liggen.

Maar is het niet zoveel leuker om bij een studio langs te gaan en een ontwerp te laten maken.Op deze manier heb je dan toch een unieke tatoeage en niet zo'n standaard geval waar jan en alleman al mee loop.

Ik tatoeer zelf niet (functioneer qua tekentechniek ongeveer op kleuterniveau) maar het lijkt mij voor de artiest toch ook een veel grotere uitdaging om een mooi werk te ontwerpen bij iemand.

• ToeTagTattoo

thx shaolin… daar heb je echt gelijk in. Helaas hebben heel veel mensen niet echt een goede idee wat ze überhaupt willen und moeten zich eerst 'n beetje laten prikkelen door plaatjes en voorbelden. ik zal dan beter zeggen koop tattoomagazines maar dat nederlandse magazin is echt rubbish. en die duitsen verkrijg je niet overall…

• Jeroen

er zijn ook genoeg shops te vinden die wel eigen ontwerpen maken. gewoon een beetje rond neuzen. de shop waar ik mezelf laat prikken doet haast niet anders ontwerpen het speciaal voor de klant zodat je niet as je over het strand heen loopt 20x mensen ziet lopen met de zelfde as jij…

dit is geen cometaar op de mensen met een tattoo uit een flash map hoor!!

maar ieder z`n ding

• *****americanx*****

Ik maak ook veel ontwerpen, maar als mensen iets uit een van mijn mappen kiezen dan verander ik het ontwerp toch altijd iets zodat het voor hen weer uniek wordt en nooit het zelfde als ieamnd anders.

Gr Martin

• george madblack

precies je kan een tattoo op vele manieren neerzetten of veranderen greets george madblack