lucky lucke afbeelding

• rene

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een foto waar de adelaar op ee weg bewijzering boord zit.Ik wil deze namelijk heel graag als tattoo laten zetten,maar kan hem nergens vinden.Nou heb ik ook al jaren geen luckylucke meer gelezen dus weet ook niet meer hoe die heet.Wie kan mij helpen.Ik ben al diverse shops ingelopen maar niemand kan hem vinden.

alvast bedankt

• Tattooz

Probeer het even via Google of Altavista te zoeken. Bij Afbeeldingen, wie weet vind je het dan.

Succes

Http://www.google.nl

Http://www.altavista.nl

• symfonie

Waarschijnlijk bedoel je zo'n aasgier op een houten halfvergane bord?

• rene

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Helemaal.Dat is wat ik inderdaad zoekt.Ik hoop dat je wat voor me heb.Alvast vriendelijk bedankt.

Groetjes Rene

• Harmpje

Volgens mij heb je gewoon geen zin om zelf te zoeken. Met google vond ik binnen 2 minuutjes al enkele voorbeelden!

• rene

Neeeeeeeeeeeeeeee.

Ik ben serieus op zoek maar zoals symfonie al schreef.Precies op die manier wil ik hem hebben.

helaas met googelen en altavista en ilse bibliotheek enzzzzzzzzz nog steeds niet gevonden.

• *****americanx*****

Valt me op van alle berichtjes die je tot nu gepost hebt(volgens mij 4 stuks), je alleen maar mensen afkraakt of belachelijk maakt.

Kom je een beetje aandacht te kort of en probeer je dit op deze mnier aan te vullen in de hoop een reactie te krijgen???????

Gr Martin

• rene

Hoi Martin,

Je bedoelt toch niet mij ?Maar harmpje.Ja die is volgens mij niet de vrolijkste.Maar gelukkig zijn er ook positieve mensen op dit forum.

• *****americanx*****

Nee jou bedoel ik niet Rene maar zeker wel die boer Harmpie, als hij nou ipv van dat afkraken eens de link hier neer zou zetten van het google adres waar hij wel de plaatjes heeft gevonden, maar nee alleen maar commentaar en gezeur van onze boer Harmpie.

Gr Martin

• symfonie

Als je er bij toeval 1 laat tekenen…wat dus met de omschrijving die ik al gaf makkelijk is voor een shop…zorg dan dat die aasgier zo'n kleine, kale bultkop heeft en er zo'n langwerpige osse-schedel naast ligt in ‘t zand…dan met zo’n oranje zon erbij maakt ‘t verhaaltje wel redelijk compleet. Alleen dan nog een leuke tekst op ’t bord.

Overigens heb ik ‘m niet gegoogled hoor…ik heb vroeger ook met m’n neus in de Lucky Lukes gehangen.