Hallo allemaal.
Dit stukje is eerder geplaats door Ellen van DFL maar ik denk dat er best een hele nieuwe topic aan gewijd mag worden, dan wordt het ook goed gezien.
Als je de link opend kan je het geheel kopieren en dan weer in words of in kladblok plakken en dan uitprinten.
Vervolgens kan je het opsturen naar Koos of je kan het inscannen en mailen naar Koos.
Hopelijk werken zoveel mogelijk klanten hier een mee zodat het ons tattoo en piercing studio's het niet onmogelijk wordt gemaakt om ons werkt te doen, door burocratische regels door ambtenaren verzonnen.
Gr Martin
============================================================
http://www.finetattooworks.nl/page/Hierbij%20steun%20ik%20de%20actie%20van%20de%20NBT.htm
Klantenformulier
Hierbij steun ik de actie van de NBT (Nederlandse Bond van Tattoeeerders) tegen de nieuwe wetgeving zoals U die, als overheid, op wil leggen aan de Studio waar ik mij tot nu toe altijd veilig heb kunnen laten tatoeëren/piercen.
Voorts verklaar ik hierbij dat ik nooit een ontsteking of andere vervelende gevolgen heb ondervonden bij een tattoo of piercing en vind ik dat de manier waarop mijn studio mij behandelt en ook de nabehandeling gehandhaafd moet worden.
Naam:
Adres:
PC en Woonplaats
Handtekening:
Per mail versturen naar : koos@finetattooworks.nl
Per post versturen naar: Fine Tattoo Works, Nieuwe Haagdijk 4, 4811 TD Breda