goeie zaak in r'dam?

• rene

Hoe weet je of hurricane nu tattoo zuid goed is,daar zit iedere keer iemand anders te prikken.Ohja ik was nog vergeten jan op de goudsesingel is ook heel goed inkstitution en jrt oud beijerland.En wees zo slim ga alstublieft niet naar een bodyflair of bob.

• Tattooz

Hurricana zat die Rus van Tattoo West toch ? Of is die weg.

• Tattooz

Http://www.petty-art.nl

Dit is de link van Petty Art

• rene

Hoi,

Die is voor zover ik weet al weg,ook die hongaar die is ook al weg.

• Tattooz

Aha, dan kan ik geen zinnig woord over Tattoo Zuid geven, mijn fout.

• Carl

toetagtattoo

inkstitution

shipwreck tattoo

je kunt 'm allemaal googelen

• Mandy

Ik heb mijn tattoo bij tatto Jan op de goudsesingel laten zetten. Ik bn er echt super tervreden mee, hij is heel mooi gezet. Ik voelde me daar ook echt op me gemak en dat is ook heel belangrijk, ga gewoon bij een paar langs. Kijk naar de stijlen die je aanspreekt en of je er goed bij voelt.

Groetjes Mandy

• Justine

zit dit topic nu pas te kijken..

wil namelijk ook een tattoo (of meer eigenlijk) binnenkort)

maar zat in eerste instantie aan bodyflair te denken omdat ik daar al mijn eerste 2 piercings vandaan had (waarvan ik er een ergens anders over heb gedaan later maar dat was niet zijn schuld..)

t enige wat mij tot nu toe dwars zat is dat hij mijn tong eerst verdoofde toen ie m piercte, en dat blijkbaar niet mocht wettelijk, las ik later ergens. maar dat heeft nix met tattoos te maken natuurlijk..

nu lees ik dus dingen die mij afschrikken, wat is er dan mis met die zaak?

groetjes, Justine

• Laila xoxo

In spijkenisse zit ook een goeie zaak genaamd: Art 4 Life

Daar heb ik pas mijn tattoo laten zetten en ben pas 14 dus met je ouders der bij en je legetimatie mag je der op je 14de gewoon heen hij is mooi en ik heb er gaan klachten over.

Ik zou zeggen ga der een keertje heen om even rond te kijken wat je ervan vind

• dennis

14???????????????????????????????????