Hey, allemaal.
Wie kan mij vertellen, waar ik kan leren tatoeeren.
Ik heb namelijk veel intresse hierin, maar kan nergens info hierover vinden.
Als iemand hierover iets weet, kan je het mij dan laten weten
Groetjes Sabina
Een opleiding zoals jij hoopt dat die er is, die bestaat helaas niet voor jou niet, en gelukkig voor de Tattoo artists. Het vak is gelukkig alleen weggelegd voor de mensen die uitverkoren zijn door studios om daar het vak te mogen leren. Stel dat er echte tattoo scholen zouden bestaan dan zou het einde zoek zijn. In Nederland zijn er al duizenden mensen die tattooeren, waarvan ruim 600 maar geregistreerde tattooeerders zijn. De rest dus knutselaars (waarschijnlijk).
Wil je echt de droom verwezenlijken om tattooeerdster te worden, ga dan niet op alle aangeboden tattoo-cursussen in die in Nederland aangeboden worden, dit is pure geld wolverij. Je steekt er weinig van op en in paar dagen leer je niet tattooeren.
Zorg dat jij een hele hoop tekeningen heb, en ga hiermee leuren bij studios waarvan jij zelf denkt dat je wat op kan steken. 9 van de 10 keer zal je weggestuurd worden door studios maar geef de moed niet op. Als het nou echt niet lukt, dan is er altijd nog een ander alternatief. En dat is gewoon over de grens gaan kijken.
Op veel buitenlandse fora word apprenticeships gevraagd, of aangeboden. Je kan ook gewoon studios uit het buitenland aanspreken met de vraag om daar in de leer te gaan. Het is wel een hele opgave aangezien je dan wel in dat land zou moeten gaan wonen om je vak te kunnen leren en uit te beoefenen. Maar hier geld ook, als jij echt dit vak wilt doen en hiervan houd dan zou je dit ervoor over moeten hebben.
Succes.
Hoi,
Ik wil niet negatief zijn,maar zoals al eerder vermeld er zijn er al veel te veel.Om nu nog tebeginnen is vragen om een fiasco.Je zal waarschijnlijk door alle bijkomende kosten je hoofd niet boven water kunnen houden.Ik heb een leuk internet adresje gevonden van iemand die denkt dat ze het heeft gemaakt,ook zij is slachtoffer geworden van een cursus.Als je haar werk ziet ga je echt lachen,maar omdat je helemaal in jezlf geloofd zie je dat niet.Dus daarom bezin eer gij begin.
wil je echt ff lachen kijken dan op http://www.tattoojessie.nl/.Ik vind dit ook rot voor haar maar zij geloofd dat ze door de cursus echt kan tattoeeren,ziet dus niet in dat ze beter kan stoppen met het verminken van een andermans lichaam.
groetjes rene
Hallowaa.
Als je tijd over hebt dan moet je heel die site eens even goed doorlezen! Niet alleen beweert de badmuts dat ze schoner werkt dan studio's die hun materialen steriliseren met een autoclaaf, maar ze vermeldt ook nog eens trots dat ze de rommel van CTS gebruikt om je lichaam te mismaken. Dat CTS aan elke beunhaas in Nederland levert (geen KvK inschrijving, geen bezwaar) zullen we dan maar even buiten beschouwing laten!
Ze heeft dan ook nog eens de euvele moed om op diverse “koop en verkoop pagina's” te adverteren met het feit dat het bij haar zo lekker goedkoop is! Natuurlijk is het goedkoop!! Kijk eens naar de omstandigheden waarin daar wordt getatoeëerd, daar mag je gewoon geen geld voor vragen.
Misschien geen gek idee voor Jessie en de rest van de beunkleunen om de richtlijnen van de GGD eens door te lezen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?