Amen
en ook de standaard autoclaaf die over de hele wereld gebruikt word om te stereliseren.Word hier in nederland afgekeurd ,de gewone melag 15 of 17 tuttnauer enz .belachelijk toch nu moet je een voor en na vacuum nemen type b,en in ieder geval minimaal de s uitvoering maar over de hele wereld is nederland volgens mij de enigste met dit kromme idee.Eerst was de stoom sterelisator niet goed nu dit weer.Kijk ik weet ook wel is je autoclaaf aan vervanging toe van ouderdom neem dan gelijk de b type maar om nu een goed werkende voor een habbekrats weg te doen en dan over te gaan op een apparaat van 4 rooitjes belachelijk.Ik hoop dat de vergadering op de 21 wat oplevert en dat we samen meer gaan samenwerken inplaats van elkaar af tezeiken.Dan luister de regering misschien wel een keer naar ons.
pfffffffffffffffffffffffffffff
Volgens mij is het zo dat de overheid een nieuw melkkoetje ziet in de tattoowereld.
Ze hebben het idee dat het allemaal grof winst is wat er op een tattoo verdient wordt. En in de gezondheidszorg valt er minder te halen en wat er te halen is, is overheidsgeld.
maar zo kijk ik er tegen aan, kan het mis hebben
grtjes en een fijne avond verder
Janneke
De nbt en de vppn zijn het er absoluut niet mee eens dat er geld gevraagd wordt voor een keuring die door de studio's ook nog eens verplicht aan te vragen is.
Hier is dan het laatste woord ook echt nog niet over gesproken.
Als de nbt niet bij de overlegrondes in Den Haag was geweest, dan had het concept van de richtlijnen er nog iets beroerder uitgezien.
Ik ken de pretest en de uitslag voor tattoo en piercing, en daar moest nog flink aan worden gewerkt door de betrokkennen.
Zonder inzet van de nbt was er weinig tot geen openbare info over het kleurstoffenbesluit geweest en daar zijn ze nog steeds en alweer mee aan het werk.
Lid worden van een bond of vereniging blijft een persoonlijke keus maar wie een sterke branche-vertegenwoordiging wil zal de koppen bij elkaar moeten steken.
Hoe groter de groep hoe harder de klap van de vuist op tafel.
Foute beslissingen aanwijzen is makkelijk, je vooroordelen aan de kant zetten en meewerken is wat lastiger.
Zelfs zonder lid te worden van een bond/vereniging kan je meehelpen om je werksituatie gezond te houden, het kost alleen wel wat tijd en moeite.
Mocht je die brief niet hebben ontvangen, en wel graag weten wat daar in staat, en wil je ook dat er namens jou en voor jou, door de NBT iets tegen ondernomen wordt, stuur dan een e-mailtje naar wetsvoorstel@hotmail.com, en dan stuur ik je een kopie van deze brief. Wel is het handig als je “Word” in je pc gebruikt, maar via 't “kladblok” is deze ook te lezen.
Groetjes, Klaus.
Dank je Ellen,je verwoord de zaken prima, de NBT werkt zich inderdaad de pl*****
Een zeer klein groepje mensen dat zich toch voor de hele branche inzet omdat er helaas teveel neuzen de verkeerde kant op staan.
En we blijven strijden, dus teken die petitie en stuur op, laat zo ook eens iets (positiefs) van je horen.
Als we de strijd verliezen, gaan we sriijdend ten onder
AMEN
Artsen hebben, middels hun opleiding, voldoende kennis over hygienisch werken. Dat er een enkeling tussen zit die dat wat minder precies neemt klopt ook.
We moeten toegeven dat de tattoowereld nu niet bepaald de groep is met hoger geschoold personeel! Daarom zou ht beter zijn dat er gestreeft wordt naar een erkende opleiding hygienisch werken. Deze dient uiteraard met regelmaat herhaalt te worden en afgesloten met een kennistoetsing. Uiteraard kost dit geld. Dit is goed voor de klant en voor de tattoo industrie!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?