Zalf

• jon doe

kan ik TEveel hebben? :p

• Klaus Ringmaster

Jij wel…………….. 't is jouw feestje :-)

Groetjes, Klaus (SNAFU)

• Harmpje

Dat van het elastiekje . . . das een goeie!!!

Dus jij hoeft nooit maar dan ook nooit even je elastiekje van je machine even te veranderen als je a h werk bent ????

O.K. nu stel je zou toch tijdens het werken dit eens moeten veranderen

en bij de vlgende klant zou het dan weer gebeuren dat je dit elastiekje moet aanraken . . .

Humor . . . besparen op het elastiekje?

• Harmpje

100 % mee eens !!!

• Vinnie

Ik ben mede-eigenaar van een tattooshop in Pattaya Thailand, Hier wordt schoon steriel en verder op een normale manier gewerkt zoals hier al jaren bij de goede tattoeeerders wordt gewerkt, ik heb een en ander aan ggd richtlijnen uitgebreid doorgenomen en kom opnieuw tot de conclusie dat ik weer weet waarom ik Nederland ga verlaten en me daar helemaal ga vestigen, meest belangrijke wat ik tegenkwam is het krankzinnige verhaal dat er geen zalf gebruikt mag worden, ben nu zelf aan het bijkomen van een cover over mijn hele arm en moet er niet aan denken wat er voor warboel, om niet te praten over verziekt werk, ontstaat als ik de boel niet soepel zou houden. Voor alle tattoeeerders in Nederland succes met deze fijne regelgeving

• pieter

Hallo Vinnie. Ik ben benieuwd waar je tatto shop gevestigd is in Pattaya. Ik ga er binnenkort heen en wil al heel lang een nieuwe tattoo laten zetten in Pattaya maar kon geen vertrouwde shop vinden. Dus gaarne het adres. Alvast bedankt en veel succes.

Pieter.