Hoi
Ik wil even op dit bericht reageren
Anoniem jij weet hoe het werkt met suikerziekte je hebt het aardig goed verwoord
Intiem als jij je er nu even buiten houd want wat voor onzin jij uitkraamt heeft op deze topic (als ik het zo goed zeg ) geen enkele meer waarde.
Het zit zo met suikerziekte
(ben verzorgende ig en leerling verpleegkundige) dus intiem hou je er buiten als verstandige mensen aan het woord zijn.
suikerziekte heb je twee varianten van zoals je vriendin gerard wel weet.
een tattoo kun je best laten zetten maar het kan zo zijn dat de tattoo (zijn in principe kleine wondjes) niet zo snel zal genezen .
Zorg er wel voor dat je de avond ervoor even bloedsuiker prikt om te kijken of de waarden goed zijn.
Ga als je tattoo laat zetten gewoon eten wat je elke morgen doen ook met je diatetes ( bv insuline prikken of medicijnen slikken)
Zou voor de zekerheid even bloedsuikerprikken
Als je tattoo laat zetten neem iets mee bv suiker of iets dergelijks want het is soms een lange zit
Je vriendin zal zelf wel aanvoelen of ze zich niet goed voelt of wel en kan dan misschien in overleg met tattoeeerder even gestopt worden zodat je vriendin wat kan eten of drinken.
Zou niet inzien waardoor dit niet zou kunnen
Hoop dat het zo een klein beetje duidelijk is zo niet mag je me emailen en doe zal ik je meer info sturen
groetjes myndag
Nee intiem niet mijn eigen naam maar goed omdat jij het bent he
mijn echte naam is Tamara nou was dat nou zo goed om te weten wil je nog meer weten bv waar ik woon of zo volgens mij voel je je niet fris in je boven kamer of heb je er een kink in zitten.
Sorry voor taalgebruik diegene die zich geschokt door voelen maar hij denkt ongeveer dat hij het hier beter weet en voor het zeggen heeft (hoop niet dat het zo is)