tattoo binnenkant elleboog?

  • robert

    hallo ik wil graag een tattoo zetten aan de binnenkant van mijn elleboog, maar ik vraag me af of zo'n tattoo niet snel vervaagd, aangezien de daar huid veel beweegt en op elkaar gedrukt wordt. b.v.d robert

  • *****americanx*****

    Je zegt het zelf al, het is een plek die heel bewegelijk is en daardoor zal de tattoo sneller vervagen maar ook zal de tattoo veel moeilijker genezen als op andere plekken is mijn ervaring.

    Het staat natuurlijk wel mooi maar het is een moeilijke plek qua genezen.

    Gr Martin

  • tattoo.pagina.nl

    Hoi,

    Dit is inderdaad niet de bedoeling.Het is al genoeg wat er bij info achter je naam staat.Maar sommigen blijven het proberen.

  • robert

    Martin zou je me een positief advies geven om te doen of is het de moeite niet waard?

  • Klaus Ringmaster

    Wat is niet de bedoeling? Sterretjes bij de naam? Kan ik je eenvoudig verklaren, als je bij startpagina bent ingelogd (en Martin is dat op de piercing.pagina) dan heb je bij iedere pagina die sterretjes bij je naam staan, tenzij je steeds overnieuw uitlogd op de ene site, om dan advies te geven op de andere site. Zelf laat ik ze er ook wel eens bij staan omdat ik geen zin heb om mezelf steeds uit- en dan weer in te loggen.

    Klaus.

  • Markus

    Die plek geneest moelijker dat klopt maar als je daar rekening mee houd dan komt het wel goed. en geen kleur vervaagt omdat het veel bewegt. das is gewoon onzin ;)robert schreef:

    @klaus:

    ik heb hier en link gepost met geneesinformatie (geen reclame) die op mijn site staat. die post is gewisst

  • Klaus Ringmaster

    Dat heb ik toen ook niet goed begrepen Markus. De bedoeling van een forum zoals dit is dat mensen hier met hun vragen en problemen naar toe komen, en dat de mensen die verstand van zaken hebben hier dan ook antwoord op geven. Dat stukje van jou zag ik ook als informatief, en dat moest toch verdwijnen??

    Groetjes, Klaus.

  • Markus

    hmmm jap. en ik ga het ook niet nog een keer posten maar ik ben er niet met eens. had volgens mij niks met reclame te maken maar alleen met nuttige (denk ik) informatie. geen platjes geen reclame op de link. maar ja…

  • tattoo.pagina.nl

    Hoi Markus en Klaus,

    Er is waarschijnlijk wat mis gegaan met verwijderen .Er word automatisch op het forum gecontroleerd op reclame.Die staan dus gewoon op de pagina en in een map voor de beheerder.De beheerder kijkt of het daad werkelijk reclame is zo ja word het verwijderd zoniet blijft het gewoon staan.Maar ik wilde pas dus 1 bericht verwijderen en daar is het mis gegaan want daaronder stond er dus 1 van jullie en die is dus ook per ongeluk verwijderd.

    mijn excusses hiervoor.Ik had je hier ook al een mailtje over gestuurd.Ik doe mn best om dit te voorkomen maar helaas

    groetjes Rene

  • toe

    maakt niet uit. het ging allen om die post van americanx die ook aleen om die stomme link ging. maakt dus niet uit. er is een topic “nazorg” in dit forum, da staat die link ook en keer in z'n eentje…