Even nieuwschierig

• TattooPaolo

new-school

• ta2granny

hmmmm…ik vind t erg mooi…niet omdat ik zelf tattooeerster ben en vrij vol zit,maar gewoon omdat ik dat altijd al gevonden heb….en ook al heeft iemand niet t soort tattoos wat ik mooi vind….smaken verschillen…laat iedereen lekker in zn waarde….ik bedoel..ik loop ermee en als een ander dat niet mooi vindt..jammer dan..je hoeft niet naar me te kijken toch….groetjes..ta2granny

• Mark

Hoi Natasja,

Nu heb ik zelf geen tattoo's, omdat ik niet durf. Vind alleen deze tattoo's heel goed staan bij een vrouw hoor, snap niet dat iemand er problemen mee kan hebben. Het is ook niet zo dat gelijk je hele lichaam vol staat met zulke tattoo's trouwens. Dus valt best mee. Gewoon niks aantrekken van andere meningen.

• Bibi

Niets van aantrekken hoor, ik ben ook vrij jonh begonnen (17 jr) toestemming aan mijn ouders moeten vragen. En uiteindelijk mocht ik een heel kleine tattoo die kwam op mijn enkel. na enkele jaren wat op mijn bovenarm laten zetten en een jaartje of 5 terug een tattoo om mijn pols. Mijn moeder vind het best mooi, mijn vader totaal niet.

Nu ben ik met een flink stuk bezig, mijn onderbeen en mijn ouders schrokken beiden flink van de grootte. Maar ze respecteren het wel, IK vind het mooi en ik doe het omdat ik dat vind. Wat anderen er evt. van denken kan me niet zo boeien. Het is mijn lijf! Als deze straks klaar is komt er nog een groot stuk op mijn rug/zij.

Ik had ook lang mijn twijfels, ook over mijn been. Bij vrouwen zie je toch meestal wat kleinere dingen. Maar je moet gewoon doen wat je zelf mooi vindt en niet dingen laten omdat anderen een andere mening daarover hebben.

gr bianca

• marijke

Hoi!

Ik vind dat het niet uitmaakt of je een man of vrouw bent hoor :) Als je het zelf maar mooi vindt, dan straal je dat ook uit, en dat vind ik dan weer mooi :))

Groetjes Marijke

• ToeTagTattoo.com

ik find het komt erop aan. bij en frouw find ik het belangrijk de lijnen van de lichaam niet kapot te maaken. bij mannen is dat niet zo een groot problem maar ik find dat en tattoo bij en frouw altijd met de lichaam mee moet loopen en met de anatomie samen moet werken en niet gewoon erop zitten. Bij mannen find ik dat minder erg, maar ook heel belangrijk… daarom hou ik ook niet van plakplaatjes tattoos… ;)

• Natasja

Dank je wel voor jullie reacties :-)