tattoo <--> zwangerschap?

• Marleen

Hallo mensen!!

Ik heb even een vraagje… Ik zit erover te denken om een tattoo te laten zetten in mijn zij. Ik vraag me alleen af of hij dan, mocht ik ooit zwanger raken niet lelijk wordt?(uit gaat rekken en niet mooi meer teruggaat ofzo)

(ik heb ff gezocht, en kon alleen dezelfde soort vragen vinden over tattoo's op de onderbuik, maar ik wil m dus echt in mijn zij)

alvast bedankt!! :)

• ToeTagTattoo

als die professioneel gezet is kan daar eigentlijk niet veel gebeuren. maar ik advizeer inderdaat altijd meisjes om niet op de onderbuik en tattoo te nemen en ok niet te ver op de buik waar het heel veel rekkt. als je het op je zij wilt vind ik dat geen problem… meijn vriendien is zelfs zwanger en bij haar is er zover nog geen problem ontstaan dardoor…

• Marleen

Jippie!! :)

bedankt!! leukleuk!!

:D

• Krummeltje

hoi, ik heb een kleine tattoo iets schuin boven m'n navel en die heeft m'n zwangerschap prima overleefd.

tijdens de zwangerschap was ie behoorlijk uitgerekt, maar is gelukkig helemaal goedgekomen.

• Marleen

Dank je wel!!

Ik wacht voor de zekerheid nog even een zwangere kennis-met-tattoo-op-buik af, ben ondertussen al druk bezig met een ontwerp!!

ben helemaal blij met jullie antwoorden :D

• Robin

Zou je mij dan ook op de hoogte kunnen houden. Wil namelijk ook graag een tattoo rechts op me onderbuik. Maar zit dus met dezelfde vraag als jij.

• Marleen

Ja, tuurlijk, maar ik weet op dit moment nog niet zo veel meer als jij denk ik (heb t alleen nog hier gevraagd, en aan die zwangere kennis waar ik over schreef, maar die moet nog 2 maanden…Zij heeft dr tattoo ook op haar onderbuik en die ziet er tot nu toe nog wel mooi uit)

En ik wil dus een tattoo in mijn zij en das denk anders als de onderbuik…Maar ik wil je wel een mailtje sturen tegen de tijd dat ik meer weet, of dat ik m zelf heb…

• Robin

Ik heb het ook al eens gevraagd maar meningen zijn toch wel verdeeld meestal :)

Ik wil de tattoo bij dat botje van me heup dus is niet echt me buik maar ook niet echt me zij.. Maar als je me een mailtje wilt sturen tegen de tijd als je meer weet zou ik dat erg fijn vinden!

• Markus

een tattoo kan dan minder worden tijdens een zwangerschap als de bindwevsel van de huit scheurt. dann gebeurt wel eens vaaker en meestal op de onderbuik. daarom hou ik niet zo daarvan om da bij meisjes te tatoeëren. Het risiko dat het scheurt word door en tattoo op dat plek zeeker ok niet minder! En tattoo is altijd zwakker wevsel als onbeschadigde huid. ook als ere geen lidtekenwevsel er op zit.