flauw vallen

• marijke

Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje voor de tattoueerders zelf (hoop dat ik het goed geschreven heb).

Ik ga vrijdag mn eerste tattoo laten zetten in Monster, hardstikke spannend natuurlijk!! Nu is het alleen zo dat ik een fobie heb voor naalden, en dat ik bij dokters enzo altijd flauwval. (ben zelfs een keer geopereerd, en toen ik wakker werd uit de narcose 4 keer flauwgevallen van het infuus…..)

Dus waarschijnlijk ga ik ook vrijdag flauw vallen. Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die gelijk onderuit gaan, of dat ik heel erg voor l*l sta…..

Ik wil ontzettend graag een tattoo, dus ik heb het er allemaal voor over!

Ik ben benieuwd :)

Groetjes marijke

• grimreaper

als het gebeurt dat je vlauw vald sta je niet voor l*l hoor het gebeurt vaker dan je denkt en meestal ziet die gene wat jou tatooeerd wel dat je gaat vlauw vallen en stopt voor die tijd en meestal hebben ze ook wel iets voor zo als een paar druppeltjes onder de tong

• Markus

with tattooing you wont see the needle and it wont feel like a needle… just relax and don't worry ;)

• ta2granny

ach moppie..maak je niet druk..flauwvallen overkomt de grootste kerels en heeft nix met stoer en sterk of kinderachtig te maken…ik heb hele grote mannen zien vallen tijdens t kleinste tattootje….elke tattooeerder/ster maakt t regelmatig mee.Wel ff eten en drinken van te voren..t gaat je lukken…sterkte en veel plezier van je nieuwe tattoo..oja..en trek je nix aan van mensen die zeggen dat zoiets hun nooit overkomt omdat ze zo'n hoge pijngrens hebben…go for it girl!!!..groetjes..ta2granny

• tattoog

Hoi marijke,

Ook ik lees regelmatig berichten op dit forum, en nu kom ik een dit verhaal tegen en blijkt dat jij vrijdag door mij getatoeerd gaat worden, en blijkt dat je ontzettend bang bent voor naalden en daardoor weer bang bent dat je flauw zult vallen en voor l*l zult staan.

Ik weet niet precies hoe laat je afspraak is,maar als je in de winkel bent vertel me dan gewoon dat je erg zenuwachtig bent, maar maak je in iedergeval niet druk over het flauwvallen, ten eerste bent je niet de eerste die dit overkomt, en ook zeker niet de laatste, wij gaan gewoon eerst rustig praten over wat er gaat gebeuren, en jij gaat vooral letten op je ademhaling, en mocht het zo zijn dat je je niet geheel lekker voelt dan stoppen we toch even, niks aan de hand hoor,

Wij gaan gewoon zorgen dat je met een blij gezicht en getatoeerd de deur uit loopt ( al doen we er de hele dag over …geintje)

Ik zie je vrijdag en luister niet naar al die verhalen uit je kennisenkring daar wordt je alleen maar zenuwachtig van …….iedereen ervaart het namelijk weer anders.

p.s. je kan mij ook gewoon rechtstreeks mailen als je nog vragen heb.

• wakeboard

Ik wou gewoon ff zeggen, bespreek dit met de tattoeerder (wat is eigenlijk de juiste schrijfwijze?), doie weet wel wat te doen maar blijkbaar is die al op de hoogte.

• ToeTagTattoo

tatoeërder denk ik… maar ik kan het wel fout hebben

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

De daad zelf heet tatoeëren, maar de gene die dat doet heet tatoeëerder. Nederlands lijkt zo simpel………………..:-)

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Je tattoo artiest heb al goede dingen gezegd hier, vandaar dat ik er heel erg weinig aan toe heb te voegen, maar toch een kleine aanvulling.

Door tattoo granny is al gezegd goed eten een paar uur voor je, je laat tattooeren en wat ook heel verstandig is om 45 min voor je, je laat tattooeren ff 1 á 2 stukjes mars te eten, dit verhoogd je suiker spiegel iets en hierdoor kan je , je minder gespannen voelen.

Succes vrijdag.

Gr Martin

• marijke

Bedankt voor jullie reacties!!!

En Gerben, ik heb je gemaild met een ladinkje vragen :)

Groetjes marijke