Beautytattoo

• Warrior

Heyyyy mensen,

ik heb een paar vragen en ik hoop dat jullie me kunne helpen ,want op internet kan ik het niet goed vinden. Een vriend van me en ik willen een beauty tattoo, maar bestaat dat ook uit de omgeving van Limburg, of iemand dat toevallig weet?? Ik vind alleen Antwerpen en Rotterdam waar ze een tijdelijke plaatsen.

En mijn tweede vraag, als ik hem 8 cm onder mijn navel laat zetten ,moet ik dan nog iets bijzonders weten of is dat een net zo'n normale plaats als bijv, de bovenarm??

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En tof forum dit

• Klaus Ringmaster

Er bestaan geen tijdelijke tattoo's. Tatoeages zijn voor 't leven, en niet voor even.

Groetjes, Klaus.

• Markus

hij heeft gelijk! en die mensen die dat wel verkopen hebben met “beauty” ok niks te maken.

Wij zeggen dat niet voor niks, want we kunnen geen produkt verkopen dat heelemaal niet bestaat dus wij hebben daar niks aan om te zeggen dat het NIET bestaat. Dus niet gewoon doorgaan met zoeken tot dat je iemand find die het wel doet… je zal echt spijt krijgen

• Markus

Dude… read again those are stickers!

• *****americanx*****

Beauty of tijdelijke tattoo's bestaan absoluut niet, mensen die zeggen een tattoo te kunnen zetten die er maar een bepaalde tijd op het lichaam zal staan liegt gewoon keihard. Een tattoo is for life en niet voor een aantal jaren.

Beauty tattoo wordt ook mee bedoeld permanente make up(het woord permanent zegt het als eigenlijk) dit wordt iets minder diep aan gebracht en moet je door het vervagen elke 5 jr opneiuw laten doen, na die 5 jr is het niet weg, het is dan alleen een vage plek georden meer niet.

Dus laat je niks wijsmaken een tijdelijke tattoo bestaat namelijk niet.

Gr Martin

• Olaf

Ik denk al heel lang aan een tattoo ik heb wat in mijn hoofd alleen kan ik hetzelf niet tekenen ik zou graag een tattoo willen van 2 sterren beelden samen gevoegd in een tribal op mijn arm ( als band ) het idee is een RAM en Vis dit is voor mij een speciale betekenis van 2 dierbare een die er nog is en de ander helaas niet meer. graag kom ik in het bezit van een mooi uitgewerkt exemplaar uiteraard tegen een vergoeding als dit mijn keuze is die ik voor altijd bij mij wil hebben.