Voorbeelden zwart/wit in combi met kleur

• Natasja

ik ben opzoek naar voorbeelden van tatoos, met kleur en zwartwit.

Ik heb namelijk op mijn post deze staan:

http://storage.msn.com/x1pvwe_ZbhsE2jTSZtC5A3_ZlYeZx_35_UNdvEyJ74DwJKk0Iu1aBfDmqUpvaAOj23gmJkv2OCOv11AXKH2_bnGUAUlWEuHrKXkxhZgWZkTkMWyVXN5GPQk3dohdsgOcYiGIeSmt2uJwaQqgjxhUnxQCw

En op die bovenarm deze:

http://storage.msn.com/x1pvwe_ZbhsE2jTSZtC5A3_ZlYeZx_35_UNdvEyJ74DwJJksT7UjCb-ixZl1-05QltFTeyweKoDapjga5xYZ7GcmBGKjVEryrljEJDFo6kls_tpNbPxbjAeh9hWHYNM5w946SYPsGEjAK1A422uYpAQxQ

Ik weet niet goed hoe ik deze twee straks moet gaan samenvoegen, ik weet ook niet goed of het slim is om die elf in te kleuren….

• Klaus Ringmaster

Hallowaa.

Er zijn miljoenen tattoo ontwerpen, en gelukkig is er niemand die deze ook allemaal in huis heeft, dus het is nogal lastig om je daar zomaar een advies over te geven. Die tatoeages die je laat zien, zijn niet per ongeluk in je huid gevallen toen je even niet oplette. Daar is in ieder geval een “prikschilder” aan te pas gekomen (en niet eens een hele slechte :-)), mijn advies aan jou is: ga daar nu nog eens een keer mee praten. Wij kunnen hier wel allemaal voorbeeldjes gaan zitten posten (al zal er geen enkele tatoeëerder bereidt zijn om hier gratis zijn/haar plaatjes te exposeren), maar dan moeten we met z'n allen maar hopen dat de “gelukstreffer” daar bij zit. Een goede tatoeëerder zal je veel verder kunnen helpen als je hem/haar in z'n shop opzoekt dan dat wij dat hier op dit forum voor je kunnen doen.

(zelf zou ik er voor kiezen om die elf niet in te kleuren)

Groetjes, Klaus.

• wakeboard

persoonlijk zou ik die elf ook niet inkleuren maar eerder opteren om van je pols naar je bovenarm met een soort vergrijzing te werken. Ik bedoel kleur van onder en naarmate je hoger komt( naar de elf) telkens de kleuren stilaan weg te laten. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Wat het ontwerp betreft daar kan je het best met je tattoeerder over spreken. Ik ga steeds naar de zelfde artiest en die kent nu dan ook mijn smaak zodat het voor haar steeds makkellijker wordt om een gepast ontwerp uit te tekenen.

• Natasja

Ik ga ook steeds naar dezelfde gasten, en ik ben er ook zeeeeer tevrede over maar wilde julllie mening even horen *bloos*