coveren

• gast31

Ik heb een tattoo die vrij donker van kleur is, voornamelijk blauw en zwart. Nu wil ik graag weten of je dat ook kan laten coveren. Heb namelijk wel eens gehoord dat je over een donkere kleur, zoals zwart, geen lichtere kleur kan laten aanbrengen.

• *****americanx*****

het ligt voornamelijk aan de grote en wat je er overheen wilt laten zetten, dit zijn de 2 balangrijkste factoren voor een cover tattoo.

Dit kan je het beste bij een tattoo studio laten bekijken die zien iets en wij niet.

Gr Martin

• TattooPaolo

Niet doen…

Het komt terug, Je kunt je bestaande tattoo laten cuveren, maar ook laten opknappen en je huidige tattoo er mooi in laten verwerken..

Greatingzzzzzz.

TattooPaolo

• antoinet

sorry,ben ik het niet mee eens!!

mijn man had een adelaar op boven arm en is 15 jaar geleden gecovert,als je het niet weet zie je echt niks!

maar zoals eerder gezegt ,ligt wel aan de tattoo!

dus laat een goede tatooeerder er ff na kijken,die weten wat de mogelijkheden zijn.

• Markus

get it lightened with a laser… then cover it. there is no point in making a bad tattoo worse when you can have something beautiful. oh yeah sure it's gonna cost more… and the pain is a bit more annoying too. i had my back lasered last week… i am not going to make the same mistake twice ;)

• Patrick

antoinet Schreef:

——————————————————-

> sorry,ben ik het niet mee eens!!

> mijn man had een adelaar op boven arm en is 15

> jaar geleden gecovert,als je het niet weet zie je

> echt niks!

> maar zoals eerder gezegt ,ligt wel aan de tattoo!

> dus laat een goede tatooeerder er ff na kijken,die

> weten wat de mogelijkheden zijn.

• febo

dit topic is 8 jaar oud dus ik denk dat ie er al achter is hoe of wat …..!!!