Tattoo

• Shandi

Hallo allemaal, even mijn verhaal uitleggen (jullie kennen mij niet en ik jullie niet dus who cares) ik heb 3 jaar terug onder bepaalde omstandigheden een zwangerschap af moeten breken.Ik wil nu graag een mooie, kleine tattoo als herrinering aan iets wat er ooit geweest is, maar er niet kon blijven.Ik heb weinig zin om bij verschillende tattooshops eindeloos allemaal boeken door te bladeren (ik heb al diverse tattoo's en kan gewoon niet zo snel kiezen) en om daar nou uren in die boeken te kijken…zie ik niet zo zitten.Weet iemand een mooie uitgebreide site waar veel plaatjes opstaan, zodat ik lekker op mn gemak thuis kan kijken?Heb al op google gezocht maar krijg weinig resultaat.Hoop dat jullie iets weten, alvast bedankt!

• Tattooz

Http://www.tattoofinder.com

• ta2granny

een dergelijke tattoo is ook ontzettend persoonlijk…waarom laat je niet een mooi ontwerpje maken..zoek wat ideetjes op en wandel ermee naar je shop…succes…ta2granny

• Robin

Dat is een goeie tip.. Was al een tijdje op zoek naar een tattoo maar dan had ik iets gevonden maar dan was het toch niet helmaal wat ik zocht maar heb er nu 1 gevonden die ik zeker te weten wil!!

Besteld er wel eens iemand plaatjes via daar?? Zoja laat het me weten!

• antoinet

heb ff gekeken op tattoofinder,moet eerlijk zeggen dat deze afbeeldingen bij de meeste tattooshops wel in de boeken staan.

vind het ook beter als je iets laat ontwerpen dan heb je inderdaad iets heel persoonlijks!!

• Charlotte

Hey Shandi,

Ik heb wel een ideetje voor je , waarom niet een soort circel met een embryo erin. in zwart-wit en een beetje abstract. Misschien kun je er een tribal van maken. Ik zie het al helemaal voor me :). Veel succes met het uitzoeken van je tattoo

Groetjes Charlotte

• Markus

look for shops that offer customwork to begin with… then check out their artwork and consider who of them would be the one that draws and tattoos in a style you like… looking through the books for something as personal as this is a lot of time wasted…

• Natasja

Hier staan genoeg plaatjes:

http://browse.deviantart.com/designs/tattoos/

(misschien weet je wel of het een jongetje of meisje was, dan kan je iets moois laten tekenen bij een tatooshop)

Groetjes en succes Natasja -x-