Ik vind dat op zich niet flauw, juist wel heel begrijpelijk… Ik wil het alleen dus op een andere manier doen en al met iets ‘kant en klaars’ aankomen. Ik ken mezelf en weet dat ik heel lang kan dubben of ik het wel preciés goed vind. Bij een tattoeerder zal ik dus eerder genijgd zijn accoord te gaan met een ontwerp terwijl het misschien nog nét niet zo is als ik bedoelde..Moet ik niet doen nee, maar zo zit ik nou eenmaal een beetje in elkaar. Daarom wil ik ‘t ontwerp dus zelf al klaar hebben, zodat ik er nog een poosje naar kan staren voor ik d’r mee naar de tattoo shop ga.'k Wil wel 100% zeker zijn dat het ook precies is wat ik wilde…'t is niet zomaar een plaatje, 't heeft veel betekenis voor me en moet dus gewoon precies goed zijn.
't Hoeft natuurlijk ook geen tatoo artist te zijn die het voor me tekent… Het paardje wat ik heb is ook geen tattoo ontwerp, maar gewoon een plaatje… En een bepaalde tekenstijl van een artist is juist niet wat ik zoek… ik zoek iemand die de stijl van het paardje kan oppakken en daar mee verder kan, zodat het een geheel wordt. De artist zou dus juist z'n eigen stijl los moeten kunnen laten…
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie… ik zoek gewoon nog even door..heb geen haast.