goede tekenaars gezocht.

• Francis

Ik ben van plan een tattoo te laten zetten op mijn borst en heb ideeën voor een ontwerp, maar ben zelf nogal ‘artisticly challenged’. Ik heb een bepaald soort paardje waar ik graag vlindervleugels aan wil, zonder dat het een ‘sprookjespaard’ wordt. Is hier iemand die een beetje goed met pen/potlood is die dat voor mij een poging zou kunnen doen?

Ik weet het, kan ook bij een tattoo shop, maar ik ben er nog niet over uit naar welke shop ik ga wil eigenlijk wel graag m'n ontwerp al hebben.

• ***** Intiem *****

Geen probleem……………

Vele kunnen dat , loop eens binnen bij een shop en bespreek het met de artist.

M.v.g. Roelf ……………

• Francis

Ja, snap dat vele artisten dat kunnen, maar vind het een beetje lullig om bij een artist een ontwerp te laten maken en dan later alsnog naar een ander te gaan voor de tattoo… twijfel nog naar welke artist ik zal gaan.

De rede dat ik al wel m'n ontwerp graag wil hebben is dat ik speciaal papier heb waarmee je zelf, met de printer of zelf tekenen, tijdelijke tattoo's kan maken. Ik wil zo m'n ontwerp een poosje bij me dragen om te zien of ik 100% tevreden ben over de plek en het ontwerp.

• Markus

first search the tattooist that draws ina stile that you like the most. then make an appointment with him/her and get your design drawn. if you have a good artist, he/she will draw it in a way that it is suited for that exact bodypart and will take all the time you need to place the stencil on you… you might better invest your time on searching the right tattooer then getting a drawing to print on your chest… which wont happen anyway because: No Tattoo artist i know will give his scetch, artwork, drawing away before you payed him for it or you got it tattooed… hope that helps

• Francis

That's exactly the reason I want to see if someone else than an artist can draw me something, so I will have it befóre I have it tattoed and so I'm free to use it as and by whom I please. Also I already have the biggest part of the design, it only need wings in the same style.

Of course I'm already searching for an artist, but in the mean while I'd like to try to get my design finished.

• *****americanx*****

Het zou toch heel leuk zijn als je gewoon in het Nederlands je antwoorden geeft Markus. Er zullen hier ook mensen lezen die eventueel moeite hebben met Engels te lezen.

Ik weet het duurt langer maar het is ten slotte een Nederlands forum en geen Engels talig forum.

Gr martin

• Markus

it took me a lot of time to even get back at this forum because i hate the new layout… if that is really i problem i apologize for the inconvenience. i will stay away until i can write your language properly…

• Francis

Well, don't stay away (or write Dutch) on my account… I'm perfectly fine with you wrinting english and after all, it was my question you answered. I guess the people who really are interested in what you have to say and aren't able to read what you are writing, can ask for a translation… I can't emagine that there are many people around here that absolutely don't understand what you're writing… But that's JMHO

• ta2granny

ik denk dat er genoeg tattooeerders/sters zijn die t leuk vinden om wat te ontwerpen…maarrrrrrr…we zijn inderdaad zo flauw om dan ook te willen dat je m in betreffende studio zet ook….en ook ik geef geen ontwerpen mee….Vaak duurt t ff voordat t ontwerp naar t zin is en dat is sneller en makkelijker te doen als t gewoon in de studio gebeurt,met klant en artist samen.

Wat je denk ik t beste kunt doen is toch wat sites afstruinen om te zien of je een bepaalde tekenstijl goed vindt en dan bij de shop info gaan vragen wat mogelijk is.Bovendien wordt dan de prijs van t ontwerp gelijk doorberekend in je tattoo als-ie gezet wordt..

Maar misschien heb je mazzel en meldt iemand zich hier aan om wat te bespreken met je…je kunt elke tattooeerder die hier post ook mailen voor info….groetjes..ta2granny

• Francis

Ik vind dat op zich niet flauw, juist wel heel begrijpelijk… Ik wil het alleen dus op een andere manier doen en al met iets ‘kant en klaars’ aankomen. Ik ken mezelf en weet dat ik heel lang kan dubben of ik het wel preciés goed vind. Bij een tattoeerder zal ik dus eerder genijgd zijn accoord te gaan met een ontwerp terwijl het misschien nog nét niet zo is als ik bedoelde..Moet ik niet doen nee, maar zo zit ik nou eenmaal een beetje in elkaar. Daarom wil ik ‘t ontwerp dus zelf al klaar hebben, zodat ik er nog een poosje naar kan staren voor ik d’r mee naar de tattoo shop ga.'k Wil wel 100% zeker zijn dat het ook precies is wat ik wilde…'t is niet zomaar een plaatje, 't heeft veel betekenis voor me en moet dus gewoon precies goed zijn.

't Hoeft natuurlijk ook geen tatoo artist te zijn die het voor me tekent… Het paardje wat ik heb is ook geen tattoo ontwerp, maar gewoon een plaatje… En een bepaalde tekenstijl van een artist is juist niet wat ik zoek… ik zoek iemand die de stijl van het paardje kan oppakken en daar mee verder kan, zodat het een geheel wordt. De artist zou dus juist z'n eigen stijl los moeten kunnen laten…

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie… ik zoek gewoon nog even door..heb geen haast.