wat vragen over een pols tattoo

• Sanne

Hoi, ik wil al een jaren een tattoo en 2 jaar terug heb ik hem dan gevonden, ik heb hem ergens in huis gehangen waar ik hem meerdere keren per dag zie en ben hem na 2 jaar nog steeds niet zat. Ik mag hem dus laten zetten van mezelf ;)

Ik kan wel weer gaan vragen of het zeer doet, maar wat bij de een zeer doet daar hoeft een ander niks van te voelen, maar is de pols over het algemeen een gevoeligere plek dan bijvoorbeeld een arm of rug?

Als je hem op je pols laat zetten, kan dat gewoon altijd (ivm aders die bij de een misschien meer aan t oppervlak liggen dan de ander)?

Zijn er verder nog extra dingen waar je bij een pols op moet letten? Een pols is natuurlijk veel beweeglijker en je doet er veel meer mee dan bijvoorbeeld met je bovenarm, moet je hierdoor langer ‘rust houden’.

Ik had gelezen dat je de tattoo nadat het folie eraf is moet insmeren, dit kan gewoon met uierzalf? Of is er iets anders aan te raden en kun je dat ook gewoon overal kopen? Zeg maar hoe moet ik de eerste tijd met mn tattoo omgaan en hem verzorgen zodat ie zo mooi mogelijk blijft?

Als een tattoo nou na een aantal jaren wat vervaagt kun je hem dan gewoon bij laten werken en wordt ie dan ook weer mooi, of blijft het te zien dat ie bijgewerkt is?

Verder wordt ie ongeveer 6 bij 3 cm en is het geen massiefe tattoo, alleen een omlijning en een klein beetje schaduw effect aan de binnenkant, hoe lang gaat zoiets ongeveer duren?

En mn laatste vraag waar in utrecht en omgeving zit een tattooshop die aan te raden is, en waarom?

Nou dit was het, sorry voor het lange bericht, maar wil graag precies weten waar ik aan begin.

Groetjes Sanne

• sonja

hoi sanne, ik ben ook op zoek naar een polstattoo, kun je mij de foto misschien mailen? een tattoo zetten doet pijn maar het is nou ook weer niet om te zeggen aaauuuuu. dus lekker laten zetten dat ding! ik heb er eentje laten zetten op mijn enkel en die deed wel zeer! zeerder dan de rest. veel plezier met je tattoo als je hem hebt hoor. Sanne schreef:

>

> Hoi, ik wil al een jaren een tattoo en 2 jaar terug heb ik

> hem dan gevonden, ik heb hem ergens in huis gehangen waar ik

> hem meerdere keren per dag zie en ben hem na 2 jaar nog

> steeds niet zat. Ik mag hem dus laten zetten van mezelf ;)

>

> Ik kan wel weer gaan vragen of het zeer doet, maar wat bij de

> een zeer doet daar hoeft een ander niks van te voelen, maar

> is de pols over het algemeen een gevoeligere plek dan

> bijvoorbeeld een arm of rug?

>

> Als je hem op je pols laat zetten, kan dat gewoon altijd (ivm

> aders die bij de een misschien meer aan t oppervlak liggen

> dan de ander)?

>

> Zijn er verder nog extra dingen waar je bij een pols op moet

> letten? Een pols is natuurlijk veel beweeglijker en je doet

> er veel meer mee dan bijvoorbeeld met je bovenarm, moet je

> hierdoor langer ‘rust houden’.

> Ik had gelezen dat je de tattoo nadat het folie eraf is moet

> insmeren, dit kan gewoon met uierzalf? Of is er iets anders

> aan te raden en kun je dat ook gewoon overal kopen? Zeg maar

> hoe moet ik de eerste tijd met mn tattoo omgaan en hem

> verzorgen zodat ie zo mooi mogelijk blijft?

> Als een tattoo nou na een aantal jaren wat vervaagt kun je

> hem dan gewoon bij laten werken en wordt ie dan ook weer

> mooi, of blijft het te zien dat ie bijgewerkt is?

>

> Verder wordt ie ongeveer 6 bij 3 cm en is het geen massiefe

> tattoo, alleen een omlijning en een klein beetje schaduw

> effect aan de binnenkant, hoe lang gaat zoiets ongeveer duren?

>

> En mn laatste vraag waar in utrecht en omgeving zit een

> tattooshop die aan te raden is, en waarom?

>

> Nou dit was het, sorry voor het lange bericht, maar wil graag

> precies weten waar ik aan begin.

>

> Groetjes Sanne

• Sanne

ja, hoor, ik wil je hem best wel doormailen, maar dan moet ik wel je email adres hebben :)

En met die pijn.. ik weet natuurlijk dat het wel zeer doet, maar dit weerhoudt mij er zeker niet van, ik vind het alleen prettig om me zeg maar mentaal te kunnen voorbereiden, klinkt heel zwaar, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Sanne