nieuwsgierig

• jrt

Sorry,

ik wil niet hatelijk worden,maar ga langs jouw tattoeerder om je geld terug tevragen.En vergoeding voor het opknappen,Want dit is echt te …………. voor woorden.Wie heeft je dit aangedaan?????????????????????

• ta2granny

oeh..wat zou ik die tattoo graag willen bijwerken….je kan zomaar weleens ergens zin in hebben 's avonds….;)..groetjes

• ***** Intiem *****

Krijg je dan ook jeuk in je vingers Ta2granny als je zoiets ziet , ik wel en er komt dan ergens stoom uit bij mij hahahahahahaaaaaaaaaaaaa

M.v.g. Roelf…………..

• ta2granny

ja echt wel!!!COME TO MAMA!!..shipz..ik schreeuwde..sorry,maar inderdaad..ook mijn vingers jeuken…zijn er nog meer collega's hier die dat hebben?..groetjes..ta2granny

• Symfonie

De mijne wel maar dan wel om die “artist” een peut op z'n oog te verkopen..!

Overigens, nieuwsgierig, denk ik dat je wel ziet wat men ervan denkt? Je bent zo stil….

• Velvet

hoi Ta2granny,

Ik lees hier veel van jou en ben benieuwd naar je werk aangezien ik in de nabije toekomst een mooie tattoo op mijn been wil.

heb je misschien een website waar ik je werk kan zien ?

alvast bedankt

velvet

• ta2granny

hallo velvet…ik heb inderdaad op mn ouwe website nog werk van me staan..maar om geen aanstoot te geven of reclame te maken,kun je me misschien ff mailen,dan kan ik je verder helpen…fijn weekend nog..groetjes..ta2granny

• Jessica

1 woord: lelijk