nieuwsgierig

• nieuwsgierig

wat vinden jullie hiervan :

http://www.likemytattoo.com/uploads/img4336c7658d64a.jpg

greeeeeeetz ikke

• symfonie

Jeezus.. wil je dat echt weten?

• Nadija

ehm….verschrikkelijk, sorry hoor, smaken verschillen, ik weet het, maar het ziet er naar mijn mening best wel niet echt mooi uit.

• TattooPaolo

Shit….

Waar heb je deze tattoo laten zetten ?

Greetzzz

TattooPaoloNadija schreef:

>

• Funky

hmmm moet eerlijk zeggen dat ik het eruit vind zien alsof het niet af is. Vind de

lijnen ook niet mooi gezet…kortom; niet mooi! Sorry..

• *****americanx*****

Als je heel verstandig bent ga je naar een goede artiest toe die voor jou deze tattoo nog mooi kan maken. Als je mijn eerlijke mening wilt vind ik hem niet mooi gezet en zeker nog niet klaar.

Gr Martin

• ***** Intiem *****

wanneer word het afgemaakt en strak.

• ta2granny

ehhhh…moettie nog afgemaakt worden?Er kan echt nog wel wat moois van gemaakt worden…groetjes..ta2granny

• intiemfantast

Ben je de eigenaar ga dan op zoek naar een tattoo shop die wel wat ka.

Als je de tattooartiest ben dan kan je beter je spullen verkopen. Dit zouden meer mensen moeten doen maar deze zijn meestal de enigste thuis werkende tattoobeunhaas in de buurt piercen er nog wat bij om maar rond te komen.

vaak te herkennen aan veel mooie praatjes op tattoo forrums.

• ***** Intiem *****

Juist mooie praatjes hebben vele , daarom moet je ook eerst zelf gaan kijken in een shop voor men gaat oordelen of het nu een thuiswerker is of een iemand die een dure shop heeft.

dan kun je een oordeel geven.

Ja en volgens mij is die tattoo niet klaar hahahaha , die ik hiet in mijn verzameling heb zitten is mooier ( kleur ) en dat is heel anders .

Ook is het helemaal niet strak , heb het bekeken via mijn teken programma hier op de pc , nou lekker hahahaha om te zien.

m.v.g Roelf………………..