verdoving

• bandido026

is er inderdaad een verdoving voor als je tattoo zet ? mijn vrouw wil er eentje maar is bang omdat het zeer doet !

• Funky

no pain no gain…

• *****americanx*****

Als ze bang is voor de pijn zou ik er niet aan beginnen als ik haar was.

Er is geen verdoving die je kan of mag gebruiken om de huid te verdoven en dan in dat stukje huid een tattoo zetten.

Wat je vrouw niet moet doen is van te voren al gaan denken ooohhh het gat pijn doen en kan ik het wel aan of volhouden, ze moet proberen zo relex mogelijk te blijven.

Het zetten van een tattoo doet nu eenmaal pijn en bij de een meer als bij een ander, het ligt er ook aan hoe je met pij omgaat en hoe hoog je pijn grens is, maar onspannen is de beste manier om ermee om te gaan.

Het lijnen zetten is bij de meeste mensen iets pijnlijk en het inkleuren wordt meestal ervaren als een irritantant gevoel , maar niet pijnlijk.

Gr Martin

• ta2granny

hoi..tja..natuurlijk voel je t…t blijven naalden…maar ik denk dat t haar zal meevallen.

Probeer te denken dat je voor de pijn iets moois terugkrijgt..iedere streep komt dichter bij t eindresultaat…'

En de een is nou eenmaal wat gevoeliger voor pijn als de ander…er zijn mensen die emla gebruiken..dat is een oppervlakkige verdovingszalf..alleen verkrijgbaar op recept,maar of dat nou zoveel helpt..ten eerste moet t er ruim van te voren op en t verdooft ook niet lang..dus na een tijdje krijg je evengoed dat t gevoelig wordt….probeer te ontspannen..zet eventueel je eigen cd'tje op(mag in de meeste shops wel) en haal rustig adem…wel eten en drinken van te voren…t gaat vast lukken..succes!!groetjes..ta2granny

• Harmpie

No pain No victory !

Ik geloof dat philip leu het eens heeft gezegt;

de beste verdoving voor een tattoo is dat je heel graag een tattoo wilt !!!