Wel of geen tattoo?

• Charlotte

Hallo,

Ik twijvel al jaren óf ik een tattoo wil, en zo ja waar en wat. Hebben jullie misschien tips hoe je het beste een besluit kunt nemen? Alvast bedankt.

Groetjes Charlotte

• symfonie

niet doen

• *****americanx*****

Er eerst nog eens heel goed over na denken.

En pas een tattoo nemen als je er 100% zeker van bent en er niet meer over twijfelt.

Zolang je twijfelt niet doen en en gewoon langer mee wachten tot de twijfel weg is.

Gr Martin

• ta2granny

bij twijffel…niet doen…groetjes..ta2granny

• ootje mama van dylano

ik zou eerst heel goed uitzoeken wat je wilt en dan bedanken waar ik heb heel lang gezocht en vond toen iets leuk en toen heeft het nog een paar jr geduurt voor ik hem liet zetten ,maar ben er nog steeds blij mee ,ik heb zelf gedacht aan een plek dat als ik ouder wordt dat ik me er niet aan ga storen wel een klus maar ben zeer tevreden ( ik heb er een op me borst en een rond me enkel ) succes met je besluit:D

• ***** Intiem *****

Hoi,

Gewoon zeg ik hier dan hahahaha , bij twijfel niet doen , daar je straks met iets loopt wat je eigelijk helemaal niet eens wou.

M.v.g. Roelf…………..

• ta2granny

ha die mama van dylano..grappig..mijn kleinzoontje heet ook zo..nou ja..bijna..delano…ja webmaster..ik weet t..off topic..ik zal t niet meer doen;)..ta2granny

• ootje mama van dylano

:D

• Nadija

tja…als je al jaren loopt te twijfelen, je moet wel eerst zeker weten wat je wil, ik zou niet naar een shop gaan en dan zomaar iets op goed geluk aanwijzen, dat is onzin en geheid dat je na een paar jaar terug komt voor een cover-up.

Wou zelf vroeger al een tattoo maar mocht niet omdat ik nog geen 18 was, daarna kon ik eindelijk mn moeder overtuigen dat tattoo's zo gek nog niet zijn. Had toen ook al een ontwerp uitgezocht en ik kocht toch voor de zekerheid een ander blaadje erbij, sloeg em open op de middenpagina en ik ben nu nogsteeds verliefd op mn onderrug (wel het orginele ontwerp aardig aangepast naar mn wensen e.d.)

Ik heb ook zo mn twijfels gehad en ik ben er gewoon voor gegaan en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, erger nog 14 oktober ga ik weer en nu voor mn 5e tattoo al (uitbreiding van het ontwerp op mn onderrug, je kan het als 4 verschillende tattoo's zien of als een geheel)

iig…succces

• Elanor

Ik heb ook heel lang gezocht naar het perfecte ontwerp en daarna heb ik nog een hele tijd lopen twijfelen. Uiteindelijk heb ik mijn tattoo 5 dagen geleden laten zetten. Ik zou je aanraden om eerst goed te bedenken wat je wilt: stijl, grootte, wel/geen kleur enz. Dan ben je in ieder geval alweer 1 stap verder in het proces. Neem gewoon je tijd, die tattoo zit er toch voor de rest van je leven dus het komt niet op een maandje aan. Succes!

Groet Elanor