Waarom

• intiemfantast

Waarom woord er nog steeds gerookt op conventies? Echt schoon is dat toch niet. Zou de tattoobond hier niet wat aan kunnen doen?

• *****americanx*****

Ik ben het met je eens dat het niet de meest hygiënische manier is om in te werken, maar omdat het openbare gelegenheden zijn waar de conventies plaats vinden is dit denk ik niet te verbieden of aan banden te leggen, ofschooon ik dit wel graag zou zien gebeuren.

Laten we hopen dat het in de toekomst wel zo zal worden en rook vrij zal zijn, al was het de rest van dit jaar en volgend jaar alvast maar drugs vrij dus verboden om te blowen zowel door klanten en bezoekers als door artiesten. een artiest die blowd tijdens zijn werk vind ik persoonlijk een affluiting voor het vak.

Gr Martin

• Klaus Ringmaster

Er worden op tattoo conventies al zoveel regels qua hygiënisch werken overtreden, dat ik niet inzie dat dat roken dan nog wat uitmaakt. Tuurlijk is ‘t voor de nietrokers (waar ik sinds een jaar zelf weer bijhoor) lekkerder om niet in de “uitlaatgassen” van rokers te hoeven verblijven, maar of die uitgeblazen rook nou zo’n enorme invloed op de tatoeages zal hebben………………daar ben ik nog niet van overtuigd. De op de conventie werkende artiesten die tegen dat roken zijn, zouden bij de organisatie af kunnen dwingen om tenminste één zaal aan te wijzen als rookvrije zone.

Groetjes, Klaus.

• Tebori

Een affluiting voor het vak????

• Peet

……..en altijd dat gezeik over roken……

• yep

Ja hoe zou dat toch komen?