tattoo branderig

• anoniem

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag ik heb mn tattoo laten uitbreiden bij een shop waar ik al jaren kom,maar nooit geen last gehad van branderig gevoel de volgende dag ,nu is het echt zeer branderig.Kan het aan de zalf liggen?Ik gebruik uierzalf heb nu overigens levertraan zalf gehaald want de shop zij dat dit misschien de oplossing is.(de shop gebruikt nog steeds de zelfde inkt als bij mn andere tattoos Wie heeft dit ook meegemaakt of weet een oplossing.

alvast bedankt

• intiemfantast

Schaduw tattoos zijn brandiger, misschien is het dat

• anoniem

hoi

nee helaas het is anders dan schaduw want die heb ik ook.maar het is echt een grote tribal zonder schaduw

• rik

Hoi,

Ik heb dat ook opeens nog nooit eerder last van gehad en nu brand het als de …

Ik ben in groningen getatoeerd,waar ik ook al jaren kom en nog nooit eerder last heb gehad.Ik hoop dat het morgen over is ben gisteren getattoeerd.Ook zonder schaduw gewoon mn tribal laten uitbreiden.

• intiemfantast

Maak je niet zo druk,als je bij een goeieshop bent geweest zal er niks aan de hand zijn. Heb je dat niet gedaan daan gaat het waarshijnlijk ontsteken. Da zeg ik altijd stoppen met smeren

• *****americanx*****

Je doet je naam wel eer aan vind ik met je fantast verhaal hier boven.

Dat als ze niet bij een goede studio is geweest de tattoo gaat ontsteken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je maakt mensen met je fantast verhaal onnodig bang en je lijkt me niet veel verstand van zaken te hebben, als ik je commetaren zo lees.

Gr Martin

• ta2granny

ajajaj..ontsteken hoeft echt niet altijd aan de tattooshop te liggen!!!Hoe vaak ik t niet meegemaakt heb dat mensen buiten de deur in de volle zon hun papiertje eraf trekken of er met vieze nagels aan zitten te krabben…..Branderig zijn kan altijd….ik zit vol tattoos en de een heeft niet gebrand en de ander enorm..

Ik heb klanten die nooit ergens last van hebben en ik heb klanten die door de grond gaan achteraf…..je huid is niet overal gelijk….je zit ook niet altijd even goed in je vel…de ene plek kan gevoeliger zijn als de ander…lieve help..er kan zoveel de oorzaak zijn van branden.En laat t anders ff aan je tattooeerder zien….sterkte..groetjes..ta2granny

• Markus

i second what tat2granny said and add that you better steer clear of uierzalf and levertranzalf… that stuff is made for dry skin not for open skin. its way to fat for tattoos. if you dont have an allergy for nuts, you can use Bepanthen Zalf. Its made for superficial wounds and helps to heal the tattoo very fast and less scared.

Without trying to advertise, i gathered some pretty comprehensive info about the healing of tattoos on my site.

http://www.toetagtattoo.com/healing.htm

• Markus

link isnt right anymore… see the topic “Nazorg” in this forum!

• Dombo

He Markus, is je Nederlands zo slecht…???? volgens mij is dit een “Nederlands Forum”…