tattoo op venusheuvel

• Chaaja

Ik wil al een hele tijd een tattoo op mijn venusheuvel laten plaatsen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Is de genezing daar niet vervelend omdat het toch het grootste gedeelte van de dag opgesloten zit.

Hoe gaat het als je schaamhaar weer gaat groeien.

Hoe kan ik het het beste verzorgen na die tijd.

Is het scheren na die tijd gevoelig.

Wanneer kan je je weer scheren.

Als iemand verder nog tips heeft hoor ik dat graag.

En als iemand zijn ervaringen wil vertellen met deze plek graag.

Groetjes,

Chaaja

• ta2granny

hallo..ik heb er daar een vrij grote tattoo en om heel eerlijk te zijn…ik vond t veeeeel minder gevoelig dan ik had gedacht….ik heb ze ook vrij regelmatig daar gezet en hoorde van mn klanten eigenlijk hetzelfde…t was minder erg als ze gedacht hadden.

De genezing was op zich was geen probleem voor me,omdat ik t vlak voor een paar vrije dagen had laten doen en ik dus thuis ‘ vrij’ kon rondlopen.

Het enige wat me aan de genezing een beetje irriteerde was t feit dat je schaamhaar natuurlijk weer groeit…tegelijk met het genezingsproces…dat vond ik een beetje branderig,maar echt een probleem was t niet.

Je schaamhaar kun je na genezing gewoon scheren hoor,het is niet gevoelig ofzo…bij mij tenminste niet.

Ik praat nu wel uit mijn eigen ervaringen natuurlijk..ik weet niet hoe jij t gaat beleven,maar ik denk dat je t mee vindt vallen..verder kun je m net zo onderhouden als elke andere tattoo,alleen als je naar t toilet geweest bent even nog wat extra hygiene in acht nemen en ook met sex moet je de eerste dagen even opletten dat er nix beschadigt en dat er geen vocht opkomt…veel plezier van je nieuwe tattoo!!..groetjes..ta2granny