een tattoo tussen je schouderbladen plaatsen doet dat zeer???of net er boven????
Dat hangt helamaal van jou pijngrens af en hoe je met de situatie om gaat, of je gespannen bent of ontspannen.
Hoe ontspannender je bent hoe mninder het pijn doet en hoe makkelijker de artiest kan werken.
Dus het ligt helemaal aan de persoon zelf die zich laat tattooeren hoe die de pijn(als je het pijn mag noemen) ervaart.
Gr Martin
Hoi Sissi,
Mijn eigen ervaring met een tattoo net boven, tussen en over de schouderbladen is positief, geen greintje pijn, sterker nog ik viel bijna in slaap. Helaas loopt mijn tattoo verder naar beneden en dat was in mijn beleving zwaar irritant.
Een kennis van mij heeft een tribel op zijn bovenrug laten zetten, dus ook schouderbladen enz. En die heeft er reuze veel last van gehad.
Dus het is precies wat Martin zegt, het verschildt van mens tot mens, en hoe je zelf in je vel zit…….
Maar laat je niet afschrikken door angst voor pijn. Dat is maar zo lang het prikken duurt
Grt en succes
Janneke
he
ik kan je een ding zeggen:
bij mij deed dat nog geen centje pijn!
maar moet er wel bij zeggen dat ik een hoge pijngrens heb
tuurlijk voel je dat de naald op en neer gaat maar ja je wilt een tattoo dus moet je er ook wat voor over hebben
er zit niet direcht bot onder de plek dus qua pijn zal t reuze mee vallen
succes!!!!!
en echt als je t heb gedaan ben je er echt blij mee en super trots
kan er over mee praten:
1 tussen me schouderbladen en 1 op de zijkant van me voet dus…
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?