Tattoo Conventie Andijk

• Tattooz

Weet iemand trouwens of die conventie nog wel is word gehouden, want die heb ik nog wel is jaarlijks gevolgd ?

Groeten

• *****americanx*****

3jr terug nog een uitnodiging van gehad maar ik heb geen interessie in die beurs.

verder weet ik niet of hij nog wel wordt gehouden, je zou hierover een kunnen bellen met de CTS die organiseerde het mede als ik het goed heb.

Gr Martin

• Tattooz

Was wel gezellige beurs, kwam er graag om te koekeloeren.

• beheerder

Helaas die zijn ermee gestopt.Vorig jaar was hun laatste conventie.Zij geven als reden dat er al veel andere conventies nu worden gehouden.

Helaas ik vond deze conventie ook altijd gezellig.Maar vind het al vlug gezellig als er maar geprikt word

groetjes rene

• ta2granny

Ik heb er een paar keer gewerkt..inderdaad een gezellige kleine conventie,maar wat ik begrepen heb,houdt t op.eigenlijk ben ik niet zo'n conventie-prikkert..ik ben liever gewoon in mn toko'tje….groetjes..ta2granny

• Gerrit

De reden is dat de organisatie van deze conventie falliet is !!!!

• Klaus Ringmaster

Failliet? Daar zat die grappenmaker van CTS toch achter? Of ben ik nou weer aan 't “alzheimeren”?

Groetjes, Klaus.

• beheerder

Voor zover ik weet zat inderdaad cts als organisator achter.Maar mij is verteld dat ze er gewoon mee gestopt zijn i.v.m de vele andere beurzen die er in europa worden gehouden.Dus dat ze te weinig aanloop verwachten.Dat iedereen een beetje beurs moe is.