tattoo glimt nog

• gridje

hoi!

Even een vraagje : 3 augustus (dikke maand geleden dus) heb ik mijn tattoo laten zetten in de kleuren zwart roze en rood.

Het rode is nog steeds glimmend en je ziet daar de huid structuur heel duidelijk op liggen (dus een beetje verdikt nog denk ik terwijl het niet echt dik meer voelt hoor)

Is dit normaal? Hoelang kan dat duren en kan ik er iets aan doen?

• *****americanx*****

Ga er ff mee naar je tattoo artiest die kan het zien en je vertellen of het normaal is of niet, wij zien niks en kunnen wel iets gaan zeggen, maar als achteraf blijkt dat we het verkeerd hadden is ook zo l*llig dan he.

Gr Martin

• gridje

Ja oke , maar volgens mij heb ik ooit ergens op internet gelezen dat kleuren (soms)lange tijd nodig hebben om te genezen. Dus als jullie daar toevallig meer van weten zou dat wel handig zijn, ga om bepaalde redenen niet graag terug naar de shop.

Het is niet zo dat ik me er heel erg druk om maak …. maar moet een kleuren tattoo na een maand helemaal mat en plat zijn? of gaat daar soms een langere tijd overheen. hij ziet er verder prachtig uit, maar glimt dus nog

• *****americanx*****

Ja nogmaals wij kunnen je tattoo niet zien, ga desnoods bij een andere studio langs en laat hem daar ff bekijken dor de artiest.

Die kan iets zien en wij niet, dus het heeft geen zin om hier maar te gaan gokken wat het kan zijn.

Gr Martin

• ta2granny

iedere huid is anders,gridje…en iedere tattoo ook…we kunnen echt niet zo zeggen of t goed is of niet…je moet m aan een tattooeerder laten zien..we kunnen nog zoveel van ons materiaal afweten..dit soort dingen moet de tattooeerder gewoon zien..ook een foto plaatsen heeft niet zo erg veel zin,want dat vertekent meestal .Je kunt t beste even teruggaan ..groetjes..ta2granny