Tattoo op de pols

• Rosanna

Hallo allemaal,

Ik wil de tekst ‘ Sarò forte’ op de binnenkant van mijn pols laten tattoeeren.

Ik vroeg me af of dat mogelijk was want ik wil hele kleine letters, ongeveer 1/1,5cm.

En hoeveel gaat dat ongeveer kosten? Ik wil hem gewoon in zwarte letters.

Hoop snel een antwoord terug te krijgen

Groetjes Rosanna

• gridje

dat is dus ongeveer 10 cm met tussenruimte…ik weet niet hoe breed jouw pols is??

maar goed, ik denk dat je dit moet overleggen in een tattooshop waar je je wil laten tattoeeren…

en per shop zijn de prijzen verschillend….ik GOK rond 100 euro???

• *****americanx*****

Op een grote van 1 á 1,5 cm en dan op je pols de tekst “Saro forte” lijkt mij alleen aan de binnenkant onmogelijk op die letter grote.

Als je het rond laat lopen is het zeker wel te doen maar alleen aan de binnekant van je pols absoluut niet, tenzij je kleinere letters neemd, maar die zijn dan bijna niet meer te lezen.

De kosten ervoor fatiëren echt heel erg per studio.

Bij de ene kan het wel 100 á 120 euro kosten en bij een andere studio 50 á 60 euro.

Gr Martin

• carien

ik ga er ook eentje op mijn pols laten zetten

ook ongeveer 1 cm lang

iik heb het vandaag gevraagd en mijne gaat ongeveer 45 euro kosten

je moet em niet te klein doen he

• Stephanie

Wat grappig, ik heb dezelfde tekst op mijn pols staan, alleen aan de bovenkant.. Ik heb hele dunne polsen maar hij staat er echt en erg mooi ook..

• danny

Het is wel mogelijk om die te zetten wordt wel klein prijsen verschillen nogal