tattoo

• jeff

Hallo,

Ik ben op zoek naar een tattoo tekenaar,die mij een tattoo kan ontwerpen,ik ben nl een Australier en zoek een armband wat met een Boomerang begint,ik ben hier al tijd naar op zoek,wie kan mij helpen?

Groetjes Jeff

• ta2granny

hoi jeff..de meeste shops zullen t leuk vinden om m te ontwerpen..gewoon wat shops binnenlopen en overleggen met de tattooeerder…veel succes..groetjes..ta2granny

• Jeff

hallo dat heb ik dus gedaan en dat was geen succes hij had er helemaal geen zin in en dat heeft hij duidelijk laten weten

• *****americanx*****

Ga dan ens langs een andere studio waar je wel korrekt en normaal wordt behandeld.

Gr Martin

• gridje

ja hoor…ga je een tattoo shop in en dan hebben ze geen zin om iets te ontwerpen voor je….

kan me niet voorstellen dat er veel shops zijn die zo reageren…het is toch geld in het laatje

• ta2granny

das jammer voor je jef,maar niet de moed opgeven…gewoon meerdere shops afgaan en anders kun je mij en de andere tattooeerders hier ook mailen….groetjes..ta2granny

• Deesjebeesje

Dan is die tattoo shop jou niet waard, gewoon naar een ander gaan! Een tattooshop hoort dingen voor de klant te kunnen ontwerpen en als ze daar geen zin in hebben, is het geen goeie shop.

• Harmpie

Ze hebben geen zin . . . ze zullen het wel niet kunnen dan !!!! Dant denk ik eerder

:-)

Deesjebeesje schreef:

>

> Dan is die tattoo shop jou niet waard, gewoon naar een ander

> gaan! Een tattooshop hoort dingen voor de klant te kunnen

> ontwerpen en als ze daar geen zin in hebben, is het geen

> goeie shop.