charmed

• rene

Hoi,

Is er nog een speciale betekenis voor het charmed teken?Vind het een mooi teken maar zou er graag iets meer over willen weten.

Groetjes Rene

• *****americanx*****

Kijk eens op googl en tik daar charmed in, ik denk dat je daar meer info kan vinden dan dat je hier krijgt.

Gr Martin

• mr.duh

dit is een triqeta..

en simpel vertaalt stelt het voor : de vader de zoon en de heilige geest…( de 3 eenheid)

greeetz mike

• carien

Triquetra staat voor “try-KET-ra”, latijns voor “drie hoekig”.

In de christelijke symboliek stelt de triquetra de Heilige Drievuldigheid voor : De Vader, De Zoon en de Heilige Geest. De ongebroken cirkel stelt de Eeuwigheid voor. De dooreengevlochten aard van het symbool verwijst naar de ondeelbaarheid en gelijkheid van de Heilige Drievuldigheid. Het symboliseert dat de Heilige Geest uit drie excistentie's bestaat : kracht, eer, en trots, maar onverdeelbaar één God is.

In de heksen/heidense/godin symboliek stelt de triquetra de in drie gevouwen natuur van de Godin voor : maagd, moeder en vrouw. Het symboliseert Leven, Dood, en de Hergeboorte van de drie krachten der Natuur : Aarde, Lucht, en Water. De binnenste cirkel presenteert het vrouwelijke element and de vruchtbaarheid.

• Symfonie

Carien is “the biggest”!!!!

Dit zijn pas antwoorden….

Daar heeft zelfs wikipedia geen behoorlijk weerwoord op!

Dit is vele malen beter dan enig nutteloos kritiek op bijvoorbeeld Hanky Panky, die toch ook nog wel goeds heeft gedaan aan tatoëeren in Nederland.

Dat zelfs de pro's hier niet onderkennen dat er GEEN minimumleeftijd is voor tatoeages, wettelijk gezien …En wettelijk is een andere term dan beroepsethiek…

Dat er aangenomen word dat er grof geld voor is neergelegd….

Dat 't een publiciteitsstunt zou zijn…

cheers!!

• ta2granny

ik onderken wel degelijk dat er nog steeds geen wettelijke leeftijdsbepaling is..het is meer mn eigen idee dat je zeer jonge mensen nog niet moet tattooeren,omdat t lichaam er nog niet aan toe is en omdat ze geestelijk ook nog niet stabiel genoeg zijn om te weten wat ze nou eigenlijk willen.Je zal de kost moeten geven aan al die volwassenen die ik al heb moeten coveren of opknappen omdat ze zich veel te jong lieten tattooeren.En dan heer henk…die heeft inderdaad goeie dingen voor de tattoowereld gedaan..zoals gezegd..hij is een goeie organisator met veel gevoel voor publiciteit…daarmee heeft hij de tattoo voor een gedeelte uit t verdomhoekje getrokken,maar dat betekent nog niet dat hij heilig is of boven kritiek verheven….en waar heb je ergens bij mij gelezen dat ik denk dat hij er grof voor is betaald om dit te doen?..Ik reageer nou maar ff op je berichtje,omdat ik met nog een paar tattooeerders hier regelmatig post,dus ik neem aan dat dat op ons slaat.Geen probleem hoor..waarom niet ..je mag zeggen wat je denkt…wij dus ook en ik persoonlijk vind dat je een dergelijke tattoo beter niet op de tv kunt doen en ook niet bij zo'n jong kind…in dat opzicht vind ik t erg naar publiciteit ruiken ja en t zal me een zorg wezen of hij daarvoor is betaald of niet.ik begrijp heel goed dat er emotionele waarde zit aan deze tattoo…begin dit jaar overleed mn man en ook zijn naam komt erop bij mij(niet met as),maar ik ga dat liever niet op de tv doen ..(.nou zit niemand waarschijnlijk ook te wachten op een onbekende tattooeerster die de naam van haar onbekende man laat zetten ;):)….

Als ik iets in je bericht verkeerd heb begrepen,vertel t me dan ff….vriendelijke groet..ta2granny

• Rene

Bedankt allemaal.Waanzinnig dat er op dit forum zulke uitgebreide info word gegeven.

Groetjes thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• carien

ik heb het wel gekopieert en geplakt hoor…wist het ook niet uit mijn hoofd :)